סרטים לצפייה ישירה

המרוץ לניצחון של ארתור

הסרט המרוץ לניצחון של ארתור הוא סרט דרמה הרפתקאות שמבוסס על סיפור אמיתי שמספר על אדם בשם מייקל לינדנורד (שגם כתב את התסריט על עצמו) שהיה מתחרה במרוצים הקשים בעולם שהם מרוצי הרפתקאות בתחרות בינלאומית. שבתחרות האחרונה שלו הוא מאמץ כלב משוטט בשם ארתור כדי להצטרף אליו למרוץ סיבולת אפי.

המרוץ לניצחון של ארתור לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Arthur the King – 2024

הביקורת שלי

על הסרט המרוץ לניצחון של ארתור שמעתי כבר לפני כמה חודשים וחיכיתי לו שיצא, כי הסיפור שלו משך את עיני וגם עצם זה שמארק וולברג שאני ממש אוהב את המשחק שלו (ואולי גם בגלל שהוא יהודי) מגלם בו את הדמות הראשית. העלילה קודם כל מבוססת על סיפור אמיתי וזה גם הופך את הסרט לעוד יותר מדהים ונותן לו נפח משמעותי נוסף. הסיפור מספר על מתחרה במרוץ הקשה בעולם שאף פעם לא הצליח להגיע למקום הראשון ולנצח והוא רוצה פעם אחרונה לנסות ולהגשים את חלומות וסוף סוף לנצח במרוץ המטורף הזה. וכשהוא מגיע להתחרות פעם נוספת הוא נתקל בכלב רחוב זרוק שעוקב אחריו ואחרי הקבוצה שלו לאורך המרוץ ומשנה להם את החיים.
מארק וולברג הוא שחקן מעולה, והדמות שלו כאן היא מצויינת ודרמתית עם איכויות ורבדים עמוקים כמו שרק סיפור שמבוסס על מציאות יכול להיות. וגם שחקני המשנה מצויינים ויש ביניהם כימייה טובה, וכמובן הכלב המקסים והנבון שמצטרף אליהם למרוץ. בקיצור ליהוק מצוין.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט המרוץ לניצחון של ארתור אפשר להשוות לסרטים אחרים שמספרים סיפורי הרפקתאות של כלבים כמו למשל הסיפור של טוגו משנת 2019 שמספר על כלב מזחלות שיוצא למסע בשנת 1925 להביא תרופה מצילת חיים לעיירה קפואה שנמצאת תחת סופת שלגים. ויש עוד רבים וטובים כמו קול קדומים, פנג הלבן, בלטו, סיפורו של היטאצ’י ורד דוג.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט המרוץ לניצחון של ארתור האו סרט מקסים שמספר סיפור הרפתקאות אמיתי ואנושי על אדם וכלב במרוץ הקשה בעולם.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version