סרטים לצפייה ישירה

קונג פו פנדה 4

הסרט קונג פו פנדה 4 הוא סרט הרפתקאות פעולה מצוייר לכל המשפחה שמספר על דוב הפנדה בו שהפך להיות לוחם הדרקון ועכשיו הוא צריך להפוך ולהיות המנהיג הרוחני של עמק השלום במקומו של המאסטר הקודם, כל מה שהוא צריך לעשות זה למצוא ולאמן לוחם דרקון חדש, וזה בזמן שמתנקשת מכשפה מרושעת מתכננת לזמן מחדש את כל הנבלים המאסטרים שפו ניצח מממלכת הרוחות.

זהו הסרט הרביעי בסדרה של קונג פו פנדה וגם הייתה סדרה מצויירת בין הסרטים והכל התחיל מהסרט הראשון בשנת 2008.
קונג פו פנדה 4 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Kung Fu Panda 4 – 2024

הביקורת שלי

את הסרט קונג פו פנדה 4 היה ברור לי שאני אראה גם בגלל שממש אהבתי את הסרטים הקודמים וגם בגלל שאני אוהב סרטי פעולה וסרטי קונג פו אז החיבור בין הדברים הוא מצוין לטעמי. בתור אחד שפחות מתחבר לסרטי קומדיה, אני מוצא את עצמי דווקא בסרטים כאלו שהם מעורבבים בהמון ז’אנרים ובהם יש דגש דווקא לא על הצד הקומי, אני הרבה יותר נהנה מהבדיחות ככה.
בכל מקרה, ג’ק בלאק שמדובב את פו עושה עבודה מעולה, ואמנם מידי פעם יש לו בדיחות מפגרות לילדים אבל הסך הכול הוא מגניב לגמרי. וגם דמויות המשנה שמגובבת בידי נורה לום המגניבה והקולית ממש מוסיפה לעלילה ולסרט עצמו.
עם המון אקשן, תוכן ויזואלי מרהיב, מוזיקה טובה, דמויות כיפיות, כמה ניבי חוכמה וערכים במסווה חינוכי, ועם הומור מבדח הסרט הזה מספק הנאה לכל אורכו.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט קונג פו פנדה 4 צריך להשוות לסרטים הקודמים בסדרה ולהגיד שהוא בהחלט מספק את הסחורה, ולמרות שהוא קצת פחות טוב מקודמיו הוא עדיין סרט משובח.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט קונג פו פנדה 4 הוא סרט מהנה לכל המשפחה עם המון אקשן, צחוקים וסיפור טוב ואיכותי.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version