סרטים לצפייה ישירה

תרגיל בריגול

הסרט תרגיל בריגול הוא סרט פעולה קומדיה של חברת אמזון פריים שמספר על סוכן פעיל קשוח של ה-CIA שמוצא את עצמו בסיטואציה מוזרה שבה הוא נתון לחסדיה של ילדה בת 9, לאחר שנשלח בתור סוכן סמוי לעקוב אחר משפחתה כדי לשמור עליהם, ובדרך הוא לומד על עצמו ועל איך ילדים רוצים בעצמם לשמור על המשפחה שלהם ומה הם מוכנים לעשות בשביל זה.

תרגיל בריגול לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: My Spy – 2020

הביקורת שלי

את הסרט תרגול בריגול ראיתי ברשימת הסרטים לשנת 2020 באתר IMDB ולא הייתי בטוח בטיב שלו בגלל התוכן, אבל אני מעריך את השחקן דייב בטיסטה והחלטתי לתת לו צ’אנס בכל זאת. הסרט מספר על ילדה צעירה שעוברת עם אמה האלמנה לעיר חדשה כדי להתחיל חיים חדשים. הילדה מתמודדת עם התחלות חדשות, בית ספר חדש, מקובלות בחברה ועוד מגוון אתגרים של גיל 9. הילדה הזו היא גם אחייניתו של טרוריסט ולכן הCIA שולחים סוכן פורק עול לשמור עליה שבשבילו זה גם עונש על תפקודו הלקוי.
הסרט הוא סרט הרפתקאות קומי לנוער, הוא מתאר עלילה מתאימה לצעירים, סיפור מעניין על ילדה חכמה ומניפולטיבית שמוצאת דמות של אב בסוכן שנשלח לשמור עליה וגם משדכת אותו לאמה האלמנה.
הדמות שהשחקן דייב בטיסטה משחק היא מאוד גנרית והוא יודע לעשות אותה טוב. ודמויות המשנה הקומיות שאמנם אני לא מתחבר לצד הזה במיוחד, מוסיפות נפח חמוד לסרט.
אז יש כאן סרט פעולה קומי, עם תסריט טוב, שחקן ראשי מעולה, ושחקני משנה מהימנים, מה עוד צריך?

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט תרגיל בריגול דומה ברעיון שלו לסרט גבר מי שמטפלת המהנה של ווין דיזל משנת 2005 (The Pacifier) והרעיון של גברתן מגודל שמסתבך עם ילדה צעירה מופיע גם בסרט תכנית משחק עם דווין ג’ונסון משנת 2007 (The Game Plan), אז נראה שזו נוסחה טובה וכל כמה שנים יוצא כזה סרט דומה!

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט תרגיל בריגול מספר על נערה צעירה שמתמודדת עם התחלות חדשות וסוכן קשוח שחושף את הרגשות שלו.
ציון 6.

Exit mobile version