סרטים לצפייה ישירה

דמזל אם אין נסיך לי

הסרט דמזל אם אין נסיך לי הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה של חברת נטפליקס שמספר על נסיכה צעירה מממלכה מרוחקת וקפואה אי שם בצפון העולם שהיא רוצה להיות בת צייתנית ולכן היא מסכימה להתחתן עם נסיך צעיר ונאה מממלכה עשירה שבתמורה לנישואין יעזרו לאנשיה הצפוניים. אבל כשהיא מגיעה להתחתן היא מתחילה לגלות סודות שמשפחת המלוכה בעצם רצו אותה כקורבן כדי להחזיר חוב עתיק.

דמזל אם אין נסיך לי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Damsel – 2024

הביקורת שלי

על הסרט דמזל אם אין נסיך לי שמעתי קצת לפני שהוא יצא כמו בהרבה סרטים של נטפליקס שהם לא מודעים מתי הם הולכים לצאת. וחשבתי שהוא יכול להיות או טוב או גרוע ביותר. אז חיכיתי קודם לראות מה יהיו הביקורות הראשונות עליו, ורק אחרי שראיתי שהדירוג שלו באתר IMDB מספיק גבוה בשבילי (אני הולך לפי דירוג 6 ומעלה) אז החלטתי לצפות בו.
הסרט מספר סיפור אגדה אפל על נסיכה צעירה שרוצה להציל את העם שלה מרעב והיא מסכימה להתחתן עם נסיך ממלכה עשירה שבתמורה יהיה מוכן לעזור להם כלכלית. אבל כשהיא מגיעה לחתונה היא מגלה שלא הכל נראה כפי שהוא נראה והיא צריכה להאבק על חייה כדי להנצל.
מילי בובי בראון השחקנית החמודה והחיננית (גילמה את דמותה של אנולה הולמס אחות של שרלוק בשני סרטים) מוצאת עת עצמה בסרט הזה מגלמת דמות נשית חזקה, איכותית, גיבורה, ופחות שטותית כמו בדברים אחרים שלה. וזה היה בהתחלה קצת מוזר לצפות בה רצינית אבל עם הסרט זה משתבח.
נטפליקס הפעם הפתיעו לטובה, יש להם סרט עם סיפור טוב, שחקנים טובים, תפאורה טובה, ובניית עולם איכותית. אני מקווה שזו מגמה אצלם להשתפר ושיתנו לנו עוד סרטים טובים ואיכותיים של פעולה, הרפתקאות ופנטזיה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט דמזל אם אין נסיך לי אפשר להשוות לסרטי פעולה הרפתקאות פנטזיה אחרים כמו למשל מלפיסנט ולהגיד שאמנם הוא פחות טוב מהסרטים של מלפיסנט, אבל הוא עדיין מספק את הסחורה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט דמזל אם אין נסיך לי הוא סרט פעולה הרפתקאות טוב ומהנה, עם סיפור טוב ועולם פנזטיה מצוין.
ציון 7.

Exit mobile version