סרטים לצפייה ישירה

אדמת הרוע

הסרט אדמת הרוע הוא סרט מתח פעולה למבוגרים שמספר על יחידת חיילים של הכוחות המיוחדים של צבא ארה”ב שיוצאים למשימה להציל סוכן שבוי והם נקלעים למארב במהלך המשימה. כדי להצליח במשימה הלוחמים לוקחים איתם מפעיל רחפנים של חיל האוויר שהמטרה שלו היא לסייע להם במהלך המשימה עם סיוע מהאוויר. אבל הם נכנסים לקרב הישרדות אכזרי בן 48 שעות.

אדמת הרוע לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Land of Bad – 2024

הביקורת שלי

על הסרט אדמת הרוע שמעתי לפני כמה זמן ושמתי אותו ברשימת הצפייה שלי ועכשיו כשהוא יצא וראיתי שהדירוג שלו די טוב אז בחרתי לצפות בו. אני רוצה להתחיל בזה שאני לא מבין איך בוחרים שמות לסרטים בעברית. אני לא יודע אם מי שבחר לו את השם צפה בסרט בכלל, כי אין שום קשר לשם שלו בשום חלק של הסרט, אז בשביל מה? למה לא יכולים לקרוא לזה פשוט משימה בשטח האויב או איזה משהו יותר מתאים?
בכל מקרה, הסרט מספר על יחידת חיילים שיוצאת למשימה להחזיר סוכן מודיעיני שנתפס בידי האויב ומוחזק שבוי אי שם ביערות באמריקה הדרומית. הלוחמים נעזרים בכוחות של חיל האוויר לסיוע אווירי כשיש להם גם מפעיל רחפנים איתם ביחד שאין לו הרבה ניסיון קרבי בשטח. המשימה יוצאת לדרך וכמובן שהדברים מתחילים להסתבך.
סרט טוב, עם סיפור קצת בנאלי אבל עשוי טוב, עם שחקנים טובים, ומלא אקשן אכזרי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אדמת הרוע אפשר להשוות לסרטי הצלה נוספים כמו השורד האחרון, או 12 לוחמים שהיה עם השחקן כריס המסוורת’ אח של ליאם שמגלם את הדמות הראשית כאן, ולהגיד שהוא לא רע בכלל.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אדמת הרוע הוא סרט פעולה טוב, מלא באקשן למבוגרים ושחקנים טובים.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version