סרטים לצפייה ישירה

סיפור הברווזים

הסרט סיפור הברווזים הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר של חברת אילומינשיון והוא מספר על משפחה של ברווזים שחיים בבריכה קטנה אי שם ביער, וטוב להם שם, עד שיום אחד מגיעה להקה של אווזים שנוחתים שם לנוח באמצע מסע הנדידה שלהם דרומה לקראת החורף. המשפחה מנסה לשכנע את אביהם המגונן יתר על המידה לצאת לחופשת החיים ולמסע נדידה ביחד עם כולם.

סיפור הברווזים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Migration – 2023

הביקורת שלי

על הסרט סיפור הברווזים שמעתי לפני כמה חודשים והוא היה נראה לי קצת ילדותי מידי אז די התחמקתי מלצפות בו, אבל הפעם ישבתי ביחד עם הילדים וצפינו בו, אז זה היה חיבור טוב לצפייה עם המשפחה. הסיפור מציג סיפור משפחתי טוב עם חיבורים בינאישיים מצויינים בין ההורים לילדים והילדים בינם לבין עצמם וגם זה היה טוב לצפות בו עם הילדים שלי ביחד. הסיפור עוקב אחרי משפחה של ברווזים שלא רוצים לנדוד כי טוב להם איפה שבם גרים אבל כשמגיעה יום אחד חבורה של אווזים נודדים הם מתחילים לחשוב שאולי יכול להיות להם חוויה טובה לצאת ולנדוד בעולם.
הם יוצאים למסע הרפתקאות קצת מפחיד ונתקלים בכל מיני דברים, קשיים ואתגרים שעומדים ביניהם לבין החופש שלהם, והם נאלצים להתגבר על המכשולים ובדרך עוזרים לעוד בעלי חיים להסתכל על החיים בצורה אחרת.
יש בסרט קטעים קצת מפחידים לקטנטנים, אז מומלץ לשים לזה לב, וגם יכול להיות שיצטרכו קצת תיווך עם הרעיונות של בני אדם שאוכלים בעל חיים ומתאכזרים אליהם.
הסרט מונפש בצורה ממש יפה, הדמויות האנושיות קצת מוזרות אבל מכיון שהעיקר הוא החיות אז ניחא.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט סיפור הברווזים אפשר להשוות לסרטי מסעות אחרים של חיות כמו למשל מדגסקר או מרד התרנגולים ולהגיד שהוא עומד יפה מולם והוא ברמה טובה כמוהם.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט סיפור הברווזים הוא סרט חמוד עם סיפור טוב לכל המשפחה (רק אולי דרוש לתיווך לקטנטנים)
ציון 6.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version