סרטים לצפייה ישירה

שומר הברים

הסרט שומר הברים הוא סרט פעולה מתח של חברת אמזון פריים שמספר על לוחם UFC (אליפות הלחימה האולטימטיבית) לשעבר בשם דלטון ששמו הולך לפניו וכולם מפחדים ממנו והוא לוקח עבודה בתור באונסר – סדרן בפאב דרכים בעיירה קטנה בפלורידה, בהתחלה הכל עובד טוב בשבילו עד שהוא מגלה שגן העדן הזה הוא לא כל מה שהוא נראה ומאחורי הדברים יש פוליטיקות והמון כסף והוא נתקע באמצע של הכל.

הסרט הזה הוא רימייק לסרט שומר הברים עם פטריק סווייזי משנות ה80′.
שומר הברים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Road House – 2024

הביקורת שלי

את הסרט שומר הברים רציתי לראות מהרגע ששמעתי שהוא הולך לצאת. גם הסיפור נשמע לי מצוין, גם אני אוהב את ג’ייל ג’ילנהול וגם הסוגה של הפעולה – אם יוצאים סרטים טובים – זה אחד מהז’אנרים האהובים עלי.
הסרט מספר על לוחם זירה לשעבר בשם דלטון שכולם מפחדים ממנו – או לפחות כל מי שמכיר אותו, אבל הוא בעצמו אדם מאוד סימפטי ונעים שלא רוצה בכלל להלחם באף אחד. אבל כשהוא מגיע למקום מאוד נמוך בחיים הוא מקבל הצעת עבודה בתור באונסר באיזה בר בעיירה קטנה ומרוחקת שיש לו בעיות עם המקומיים שכל הזמן מתפרעים בו. כשדלטון מגיע לעבוד בתור באונסר הוא עוזר לשקם את שמו של המקום עד שהוא מגלה שיש מאחורי המקום הרבה פוליטיקות והרבה מאוד כסף ושוכרים אנשים שיתפרעו כדי שבעלת המקום תרצה למכור את המקום לאייל הון אזורי.
הסרט טוב, עם סיפור טוב, עם שחקנים טובים והופעה מצוינת של הלוחם קונור מקגרוגר האדיר בתור מתנקש, עם הרבה אקשן וגם הלך רוח מיוחד ונעים של ג’ילנהול שמוסיף הרבה לאיכות של הסרט. בקיצור – סרט טוב ומהנה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט שומר הברים צריך להשוות לסרט המקורי ולהגיד שהמקורי אולי היה טוב יותר, אבל הסרט הזה עומד טוב גם בפני עצמו, ואם משווים לסרטים אחרים של ג’ילנהול שהם דומים כמו למשל ללא כפפות משנת 2015 שהיה מצוין, אז ג’ילנהול בשנים האחרונות עם הגוף המעוצב שלו מגלם דמויות מעולות וזה ממש כיף לצפות בו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט שומר הברים הוא סרט פעולה מצוין, עם סיפור טוב, ולמרות שהוא רימייק הוא שומר על איכות טובה.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version