סרטים לצפייה ישירה

חולית פרק שני

הסרט חולית פרק שני הוא סרט ההמשך לחולית שיצא לפני שלוש שנים והוא סרט פעולה הרפתקאות דרמה מדע בדיוני שמספר על דמותו של פול מבית אטריידס שממשיך במסעו להחזיר לעצמו את השלטון בביתו ולהגדיל את היוקרה שלו, והוא מתאחד עם צ’אני והמורדים מהמדבריות ותוך זה הוא מחפש נקמה בקושרים עליו שהרסו את משפחתו והחריבו את ביתו.

חולית פרק שני לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Dune: Part Two – 2024

הביקורת שלי

את הסרט חולית פרק שני היה ברור לי שאראה, וגם תכננתי עליו בקולנוע, ואתמול בלילה זה אכן קרה, נסענו קבוצה של חברים ביחד לצפות בו. קודם כל היינו בקולנוע אז כבר שווה, והסרט הוקרן באולם הגדול אז עוד יותר, ועלינו עד לשורה אחרונה כדי לראות את כל המסך, וזה גם הוסיף לכיף, והיו גם קורסאות אישיות מפנקות אז בכלל.
כל אלו לא ממש עזרו לאורך של הסרט כמובן, אבל לפחות היה נוח.
הסרט עצמו ממשיך את סיפורו של פול מבית אטריידס שממשיך במסעו להחזיר עטרה ליושנה של ביתו ולנקום באלו שהפילו והחריבו לו את ביתו ומשפחתו. הוא נמצא עם המורדים במדבריות של עולם חולית ושם הוא לומד על עצמו המון דברים ומתפתח.
הדמויות מקבלות עומק נוסף מהסרט הקודם והסיפור מתקדם, אבל, היו הרבה קטעים מתים בסרט הזה ולקח לו הרבה זמן להתקדם, וממש חבל כי אמנם אלו צילומי מדבריות מכל מיני מקומות בעולם, אבל תכל’ס זה מדבר והוא לא יפה במיוחד או נעים להסתכל בו. אז הרגיש לי קצת מרוח.
בסרט יש גם קטעי אקשן טובים וסיפור טוב ועוד דברים טובים, אבל בעיני הוא היה פחות טוב מהראשון.
אחת הנקודות החזקות הייתה הפס קול של הנס זימר המעולה, אבל הרגיש שפס הקול לא תואם כל כך את הסרט האיטי והמזדחל הזה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט חולית פרק שני צריך להשוות לסרט הראשון ולהגיד שבעיני הוא פחות טוב ממנו, הוא פחות צבעוני, פחות אקשן, פחות סיפור ולכן בעיני פחות טוב.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט חולית פרק שני ממשיך את סיפורו של פול ומוסיף המון לסאגה של חולית.
ציון 7

Exit mobile version