סרטים לצפייה ישירה

האחרונים מבינינו עונה ראשונה

הסדרה האחרונים מבינינו היא סדרת פעולה הרפתקאות דרמה מבית HBO שמבוססת על משחק מחשב בעל אותו שם שמספרת על העולם שלנו ששרד אחרי שמגיפה עולמית הורסת את הציוויליזציה שבהיסטוריה חלופית. לפני כמה עשרות שנים התגלו פטריות מיוחדות שניזונות מבשר שהחלו לתקוף גם בני אדם ומאלו ששרדו שצריכים להאבק על חייהם יש ניצול קשוח אחד שלוקח אחריות על נערה בת 14, שעשויה להיות התקווה האחרונה של האנושות.

זוהי העונה הראשונה של הסדרה וצפוייה גם עונה שנייה.
האחרונים מבינינו לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Last of Us – 2023

הביקורת שלי

את הסדרה האחרונים מבינינו לא הייתי בטוח שאני הולך לראות, כי אני בדרך כלל לא אוהב אימה, אבל לאחר ששמעתי עליה דברים טובים ואחרי שחיפשתי כבר כמה זמן לצפות במשהו טוב, החלטתי לצפות בה בכל זאת, ולא התאכזבתי בכלל!
הסדרה לוקחת את הצופה לעולם פוסט אפוקליפטי עם היסטוריה חלופית שבו צמח מזן פטרייתי שניזון מגופם של בעלי חיים עובר מוטציה ומתאים את עצמו לתזונה של בשר אדם, וזה הופך חלק נכבד מהאנושות למעין זומבים שרודפים אחרי אנשים חיים כדי ליזון מבשרם. רוב האנושות נמצאת במקומות מרוחקים שאליהם הזומבים לא יכולים להגיע, יש כמה מקומות שבהם שולטים גופים צבאיים או גרילה והם סגורים במרכזי ערים מאחורי חומות, אבל שאר העולם פשוט נטוש.
הסיפור עוקב אחרי דמותו של אחד מהניצולים כעבור עשרים שנה מהתפרצות הפטרייה, ואיך הוא שורד לאורך הסיפור שלו, והוא מתגלה כבעל תושייה מופלאה, והוא לוקח תחת חסותו נערה צעירה שנדברה בפטרייה אבל לא מתגלים אצלה סממנים של הפיכה לנשלטת ולכן יכול להיות שהיא מבשרת את האפשרות לתרופה. יחד הם יוצאים למסע הרפתקאות בארץ חרבה כדי להגיע אל גוף של חוקרים שינסו להבין מה קורה ואולי ליצור תרופה להצלת האנושות כולה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסדרה האחרונים מבינינו צריך להשוות לסדרה המתים המהלכים שגם היא מצויינת שמספרת על זומבים ‘רגילים’ ולהגיד שהאחרונים מבינינו יש בה יותר אנושיות, ויותר חיבור לדמויות וגם מכיון שיש לה בינתיים רק עונה אחת היא לא חוזרת על עצמה כמו במתים המהלכים.

הדירוג שלי

תהנו… כי העונה הראשונה בסדרה האחרונים מבינינו מספקת מתח, פעולה, אקשן הרפתקאות והמון דברים טובים.
ציון 8

Exit mobile version