סרטים לצפייה ישירה

נקמה ללא מעצורים

הסרט נקמה ללא מעצורים הוא סרט פעולה מתח פשע שמספר על מתנקש מבוגר שמגלה שהוא מתחיל לאבד את הזיכרון שלו אבל הוא יוצא למשימה אחת אחרונה שבה מבקשים ממנו לפגוע בנערה ואת זה הוא לא מוכן לעשות והוא מגלה שהוא הפך למטרה לאחר שהוא מסרב להשלים את העבודה עבור אנשים עם המון משאבים שרוצים להעלים עדויות על הפשעים שלהם.

נקמה ללא מעצורים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Memory – 2022

הביקורת שלי

את הסרט נקמה ללא מעצורים לא רציתי לראות בעבר, כי הוא פחות מהדירוג של ההעדפות שלי בסרטים, אבל בכל זאת ליאם ניסן הוא השחקן הראשי והסיפור דווקא נשמע לי טוב, אז החלטתי למרות זאת לצפות בו. הסרט מספר על מתנקש מיומן מבוגר שרוצה לצאת מהחיים של ההתנקשויות והוא גם מתחיל לאבד את הזיכרון שלו מה שלא עוזר לו בכלל. המתנקש מקבל עבודה אחרונה שבה הוא צריך לפגוע בנערה צעירה והוא לא מוכן לעשות את זה, וכשהוא מבקש לבטל את החוזה הוא מגלה שיש אנשים מאוד אמידים שלא מוכנים לוותר והוא נאלץ להתמודד איתם ועם בעית הזכרון במקביל.
אטריביוט מעולה לגאי פירס שגילם דמות דומה אבל אחרת בסרט האדיר ממנטו.
ליאם ניסן משחק מצוין, וגם מוניקה בלוצ’י אבל היה חסר לי קצת יותר רגש כדי שהסרט יהפוך להיות טוב יותר.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט נקמה ללא מעצורים צריך להשוות לסרטי פעולה אחרים של ליאם ניסן ולהגיד שהוא אמנם פחות טוב מסדרת חטופה למשל אבל הוא עדיין עם סיפור טוב. קצת דומה לסרטים האחרונים של דנזל. ואם משווים לממנטו אז אין ספק שממנטו הוא אחד מהסרטים הטובים ביותר ולכן זה לא ממש בר השוואה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט נקמה ללא מעצורים הוא סרט פעולה עשוי היטב, עם שחקנים טובים וסיפור טוב.
ציון 6.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version