סרטים לצפייה ישירה

אוריון והחושך

הסרט אוריון והחושך הוא סרט הרפתקאות דרמה קומדיה מצוייר לכל המשפחה של חברת דרימוורקס ונטפליקס שמספר על ילד בעל דמיון מפותח שמתמודד עם פחדים מכל מיני סוגים ובמיוחד עם הפחד מלהשאר לבד בחושך והוא יוצא למסע בלתי נשכח לאורך לילה שלם עם חבר החדש, יצור ענקי ומחייך בשם חושך לוקח אותו לפגוש את ישויות הלילה כדי שלא יפחד מהם יותר.

אוריון והחושך לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Orion and the Dark – 2024

הביקורת שלי

הסרט אוריון והחושך מציג סיפור ילדים מצוין על ילד שמפחד מחושך ויוצא למסע כדי להתמודד עם הפחדים שלו. הילד מציג בעצם דמות שיכולה לייצג את כל הילדים בעולם, שלכל אחד יש את הבעיות והפחדים שלו וכל אחד מאיתנו התמודד עם דברים אישיים בילדותו. הסיפור מפגיש את אוריון עם דמותו של החושך שמייצג כאילו את הצדדים האפלים של החיים, אבל בעצם יש לו גם צד אישי ורגשי ומאוד אנושי.
העלילה לוקחת את אוריון אל מעוף עם חושך בלילה אחד אל מחוץ לבית שלו, ובמסע אוריון לומד להתמודד עם דברים, פחדים, ואתגרים אחרים.
תוכן ויזואלי יפה, דמויות טובות, סיפור עלילה טוב, אבל היה חסר לי קצת רגש כדי להתחבר, מרגישים שזה לא סרט של דיסני אבל יש בו איכויות לא רעות בכלל.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את הסרט אוריון והחושך לסרטי דקימווקרס אחרים מהשנים האחרונות ולהגיד שהוא משדר לגמרי באותו הקו, של סיפור טוב, תוכן ויזואלי יפה אבל חוסר של חיבור רגשי עמוק לדמויות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אוריון והחושך הוא סרט חמוד, עם סיפור טוב, מתאים לילדים צעירים שמפחדים מהחושך.
ציון 6.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version