סרטים לצפייה ישירה

המתאגרף והרקדנית

הסרט המתאגרף והרקדנית הוא סרט קומדיה רומנטית לכל המשפחה שמספר על רקדנית ששואפת להצליח ולנצח בתחרות כדי לזכות בפרס הגדול, אבל היא ננטשת על ידי בן זוגה שבוע ימים לפני ההופעה הגדולה שלה, היא חייבת למצוא פרטנר חדש לריקוד והיא נאלצת ללמד מתאגרף שפרש כמה מהלכי ריקוד כדי לזכות במקום הראשון ולפתוח את סטודיו החלומות שלה לריקוד.

המתאגרף והרקדנית לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Boxer and the Butterfly

הביקורת שלי

את הסרט המתאגרף והרקדנית ראיתי ברשימת סרטים באתר IMDB שיצאו בשנת 2023 והוא היה נשמע לי נחמד, אז הכנסתי אותו לרשימה של סרטים לראות עם אשתי, והזמן של מוצ”ש אחרי שהילדים הולכים לישון הוא זמן מעולה לשבת ביחד על הספה ולצפות בקומדיה רומנטית הולמארקית שמתאימה לזמן ביחד.
הסיפור מספר על רקדנית שחייבת למצוא פרטנר חדש לתחרות ריקודים שבוע לפני התחרות, והיא מוצאת מתאגרף שפרש ומלמדת אותו כמה צעדי ריקוד כדי שהוא יוכל להיות הפרטנר שלה, לאחר שבן הזוג שלה הבריז לה. בין השניים נרקמת ידידות וניצנים של אהבה אבל הדברים מסתבכים כשזמן התחרות מתקרב והיא יודעת שלא בטוח שהיא תזכה עם הפרטנר החדש שלה בפרס הגדול שעליו היא חלמה.
שחקנים חמודים, כימיה טובה, סיפור טוב, פחות מידי תפאורה וניצבים, אבל אם נוריד את קנה המידה של הוליווד, זה דווקא היה נחמד וכיפי.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט המתאגרף והרקדנית הוא סרט חמוד וכיפי, ומתאים לכל המשפחה ובמיוחד לערב זוגי.
ציון 6.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version