סרטים לצפייה ישירה

אקוומן 2: הממלכה האבודה

הסרט אקוומן 2: הממלכה האבודה הוא סרט פעולה הרפתקאות גיבורי על ביקום הקולנועי של חברת הקומיקס DC והוא מספר את המשך סיפורו של אקוומן כשבלאק מנטה מחפש נקמה באקוומן על מותו של אביו. וכאשר הוא מפעיל את כוחו של הקלשון השחור, הוא מקבל כוחות על. כדי להגן על ממלכת אטלנטיס, אקוומן כורת ברית עם אחיו וביחד הם יוצאים להגן על הממלכה.

אקוומן 2: הממלכה האבודה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Aquaman and the Lost Kingdom – 2023

הביקורת שלי

את הסרט אקוומן 2: הממלכה האבודה רציתי לראות כי אהבתי את הסרט הראשון אבל אחרי שהוא יצא וראיתי את הרייטינג שלו אז חככתי בדעתי אם לצפות בו או לא, ואחרי הצפייה אני רוצה להגיד שהוא אמנם לא ברמה גבוהה כמו הראשון אבל הוא בהחלט נחמד לצפייה ומוסיף קווי רקע לדמויות ולסיפור הכללי שנראה לי שאם DC ימשיכו את הסרטים שלהם הוא ישמש כבסיס לסרטים הבאים.
בסרט הזה שמו יותר מידי דברים ביחד, יותר מידי צחוקים, ושטויות, יותר מידי אקשן לא ברור, יותר מידי דמויות משניות לא כל כך רלוונטיות, יותר מידי סיפור, יותר מידי סצנות לא שייכות ישירות לסיפור והכי מבאס זה יותר מידי דיגיטאלי שניתן להבחין בו. ולמרות כל זה הסרט עדיין לא רע לצפייה ואפילו מהנה בחלקים שלו.
נראה שדמותו של אקוומן מנסה להיות את מה שמארוול עשו לדמות של ת’ור וזה ממש לא מתאים לו לדעתי. מה גם שקשה לצאת מאישיותו של ג’ייסון מומואה שלא כל כך מתאים לו בתור שחקן הפן הקומי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אקוומן 2: הממלכה האבודה צריך להשוות לראות ולהגיד שהוא כמו סרטי המשך רבים נופל מהמקור ולא עושה איתו חסד כלל, ובמקרה הזה הוא קצת מושך את הדמות לכיוונים שלדעתי פחות יעשו לו טוב בהמשך.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אקוומן 2: הממלכה האבודה למרות כל הפגמים שבו הוא עדיין מלא באקשן עם סיפור גבורה טוב.
ציון 6.

Exit mobile version