סרטים לצפייה ישירה

ריצ’ר

הסדרה של ריצ’ר היא סדרת פעולה פשע דרמה למבוגרים של חברת אמזון פריים שמבוססת על הספרים של הסופר לי צ’יילד. הסדרה מספרת את קורותיו של השוטר הצבאי לשעבר, ג’ק רייצ’ר, שהוא פותר פשעים ומוציא את הצדק לאור בדרך של פתרון בעיות באלימות כנגד פושעים. על עונה מציגה עלילה אחרת שבה ריצ’ר נעזר בכוחו הרב, בשכלו המעולה ובמחשבתו המהירה, וכך עוזר לחלשים ביחד עם אנשים שהוא פוגש או פגש בעברו.

ריצ’ר לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Reacher – 2022

הביקורת שלי

את הסדרה ריצ’ר רציתי לראות ברגע שידעתי שהיא הולכת לצאת, קודם כל זו סדרת אקשן שזה בגדול הז’אנר שלי בסדרות וגם בתור אחד שצפה בסרטים של ריצ’ר עם טום קרוז שהיו טובים, רציתי לראות איך זה יהיה בסדרה. ובמיוחד עם השחקן המטורף אלן ריצ’סון שאומרים עליו שהוא נראה כמו שהדמות של ריצ’ר מתוארת בספרים.
אז העונה הראשונה היא מעולה, היא פוגשת את ריצ’ר אי שם בעיירה קטנה בארצות הברית ושם אנחנו מתוודעים לסגנון החיים הנוודי של ריצ’ר, ולאט הוא מתגלה בגדולתו כשהוא מתחקה אחרי תעלומת רצח מסתורית שבה אנשי החוק המקומיים חושדים בו שהוא מעורב בה. בקיצור מסובך קצת, אז כדאי לצפות כדי לראות.
ואת העונה השנייה שבה ריצ’ר חובר ליחידה המיוחדת הצבאית שלו לשעבר כדי לפתור משבר נשק גדול, ושם שני צירי זמן מצטרפים יחדיו לכדי עלילה משובחת. ציר הזמן של חייו הקודמים של ריצ’ר בתור חייל, וציר הזמן העכשיו. העונה השנייה מכילה בתוכה גם כמה נקודות הומור אדירות, אז זה מוסיף אפילו יותר. ודמותו של ריצ’ר מקבלת עוד יותר איכויות מעולות.
הלוואי שתהיה עונה נוספת… אגב ממליץ לצפות בעונה בבת אחת, השבוע שצריך לחכות בין פרק לפרק הוא ממש אבל ממש מעצבן.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסדרה ריצ’ר צריך להשוות לסרטים של ג’ק ריצ’ר ולהגיד שאמנם שניהם מספרים על אותה הדמות, אבל הסרטים היו יותר אקשן והסיפור בהם היה קצת פחות רלוונטי, יותר בסגנון של ג’יימס בונד, והסדרה דווקא נותנת יותר על הסיפור של ריצ’ר עצמו וזה ממש מעולה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסדרה ריצ’ר היא סדרת פעולה מצויינת למבוגרים עם שחקנים מעולים וחיבורים מרגשים בין הדמויות.
ציון 9.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version