סרטים לצפייה ישירה

וונקה

הסרט וונקה הוא סרט הרפתקאות קומדיה לכל המשפחה שמספר את הסיפור של ווילי וונקה בצעירותו כשהוא מגיע אל העיר הגדולה עם חלומות לפתוח חנות בעיר הידועה בשוקולד שלה, ווילי וונקה הצעיר והעני מגלה שהתעשייה מנוהלת על ידי קרטל של שוקולטיירים חמדנים שלא נותנים לו לפתוח חנות חדשה וגם לא רוצים אותו בכלל בתמונה. וונקה נאלץ להתמודד איתם ועם עוד טיפוסים מוזרים וחמדנים שנוגעים בדבר.

וונקה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Wonka – 2023

הביקורת שלי

את הסרט וונקה רציתי לראות בכל מקרה כי הוא סיפור פנטזיה מקסים, אבל בתור אחד שצפה בסרטי צ’ארלי בממלכת השוקולד בילדותו וגם בתור הורה עם ילדיו, היה ברור לי שאם הוא יהיה בדירוג גבוה מספיק כמו שאני אוהב ומכוון אליו, אז בטוח שאני אצפה בו.
הסיפור מספר על ווילי וונקה עוד מלפני שהוא היה הבעלים של מפעל השוקולד מהסיפור של צ’ארלי בממלכת השוקולד, והוא לוקח אותנו אחורה בזמן, ומשום מה שה קצת מרגיש כמו טרנד בסרטים בתקופה האחרונה לעשות פריקוולים לסרטים ולסדרות טובות אחרות.
בעצם הסיפור מציג לנו את ווילי וונקה בתחילת דרכו כחולם ואוהב שוקולד שכל מה שהוא רוצה זה לעשות טוב לאחרים ולהרוויח את לחמו ביושר. אבל הוא נתקל בהמון טיפוסים מפוקפקים וחמדניים שרוצים להניח את ידיהם על כמה שיותר רווח בחיים ולא ממש רוצים אותו לידם. ווילי נאלץ להתמודד עם המון קשיים שקרטל השוקולטיירים מערימים עליו ובעזרת כל מיני דמויות מוזרות ומיוחדות הוא מנסה להתמודד.
השחקן טימות’י שאלאמה מגלם את וונקה הצעיר בצורה מיוחדת ונעימה וזה מרגיש טבעי לראות אותו בתפקיד, ואילו מצטרפים עוד הרבה שמות מוכרים לתפקידים אחרים בסרט וזה ממש מגניב. וכמובן לראות את חנות השוקולד שמקדימה את מפעל השוקולד של וונקה זה גם מראה מרשים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט וונקה צריך להשוות לסרטים האחרים של צ’ארלי בממלכת השוקולד ולהגיד שאמנם הוא לא טוב כמוהם, אבל במובן מסוים הוא מביא משהו אחר לעולם של וונקה, וזה מוסיף הרבה איכות לדמותו של ווילי וונקה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט וונקה מביא סיפור כיפי, מהנה, מרהיב ומתוק, שכל חובבי הסרטים של צ’ארלי בממלכת השוקולד יאהבו אותו.
ציון 7.

Exit mobile version