סרטים לצפייה ישירה

הקונטיננטל: מהעולם של ג’ון וויק

המיני סדרה הקונטיננטל: מהעולם של ג’ון וויק היא סדרת פעולה מתח פשע של חברת ההפקה הטלוויזיונית פיקוק שמספרת על בית מלון למתנקשים בשם הקונטיננטל שמופיע בסדרת הסרטים של ג’ון וויק שממוקם בעיר ניו יורק של שנות ה-70, הסדרה מתחקה אחרי דמותו של ווינסטון הצעיר עוד לפני שהפך להיות בעל המלון, ומספרת אודותיו מצעירותו ועד הדעתו אל המלון.

זוהי מיני סדרה של שלושה פרקים כשכל פרק הוא באורך של כשעה וחצי.
הקונטיננטל: מהעולם של ג’ון וויק לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Continental: From the World of John Wick – 2023

הביקורת שלי

את המיני סדרה הקונטיננטל: מהעולם של ג’ון וויק היה ברור לי שאראה, ובמיוחד בתור אחד שצפה בכל הסרטים של ג’ון וויק ונהנה מהם מאוד, וגם אהבתי את הדמות של ווינסטון, אז ברור שאת הסדרה שמספרת על ווינסטון לפני שהוא הפך להיות בעל המלון בסרטים של ג’ון וויק, אני הולך לאהוב. אז צפיתי בסדרה הזו במהלך שלושה לילות עוקבים, כי יש בה שלושה פרקים שכל אחד מהם הוא באורך של כשעה וחצי, והוא בעצם כמו סרט. כל פרק נכתב על ידי מישהו אחר, וזה דווקא עשה טוב השינוי של הגישה לסיפור.
הדמויות המעולות של העולם של ג’ון וויק מגולמות בידי שחקנים מעולים, גם הדמות של בעל המלון לפני ווינסטון שמגולם בידי מל גיבסון בצורה משובחת, וגם הדמות של העוזר האלמותי של ווינסטון בצעירותו מגולם על ידי שחקן מצוין. היה דווקא כיף לראות סרט עם שחקנים לא מוכרים שאין לך תדמית שלהם ואיך הם אמורים לשחק, אז החוויה הייתה מרעננת.
הסדרה מלאה באקשן, בסיפור טוב, בכמה תפניות מגניבות, ובאכזריות ראויה לשמה של חבר מתנקשים.
ההרגשה שלי שזה היה עשוי היטב!

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את הקונטיננטל: מהעולם של ג’ון וויק לסרטים של ג’ון וויק ולהגיד שאמנם הסרטים טובים יותר, אבל הסדרה בהחלט נותנת כבוד לעולם של ג’ון וויק ומוסיפה רבדים טובים לדמויות בעולם של ג’ון וויק.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסדרה הקונטיננטל: מהעולם של ג’ון וויק מתחברת מעולה לעולם של ג’ון וויק, ויש בה מלא אקשן ודמוית מעולות.
ציון 8.

Exit mobile version