סרטים לצפייה ישירה

משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר

הסרט משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר הוא סרט פעולה הרפתקאות דרמה שמבוסס על הספר של סוזן קולינס בעל אותו השם והוא מספר על מה שקורה לקוריאולאנס סנואו בצעירותו כשהוא היה סטודנט ונבחר להיות מנטור במשחקי הרעב של השנה העשירית למלחמה והוא מקבל תחת חסותו נערה ממחוז 12 והוא מנסה לעזור לה במיטב יכולתו.

זהו הסרט החמישי בעולם של משחקי הרעב והוא בעצם הסרט המקדים לסדרה של משחקי הרעב מלפני עשור שהסופרת סוזן קולינס השתתפה ביצירתו.
משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes – 2023

הביקורת שלי

את הסרט משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר היה ברור לי שאני הולך לראות, בתור אחד שקרא את הספרים ואז צפה בסרטים ולאחרונה גם צפה בהם שוב, לא היה ספק שהסרט הזה יוסיף לסיפור ולעומקן של הדמויות המעולות בסדרה של משחקי הרעב. אז הסרט הזה בכלל לא מאכזב, הוא מביא את סיפורם של המשחקים בשנה העשירית למלחמה מה שאומר שהוא מתרחש כ-60 שנים לפני הסרטים האחרים. הוא מציג את סיפורו של קוריאולונאס סנואו בצעירותו כשהוא עוד היה סטודנט והוא נבחר להיות מנטור במשחקי הרעב לנערה ממחוז 12 שמשנה לו את תפיסת עולמו והופכת להיות בשבילו הרבה מעבר לנבחרת שלו.
הסרט מציג את העולם של משחקי הרעב כאילו בחיתוליו ולמעשה מספק הצצה אל העבר של אותו העולם ומוסיף הרבה עומק לסיפור של משחקי הרעב מה שעושה אותו לממש מעולה בעיני מי שאהב את הסדרה. אגב לדעתי אפשר לצפות בו לפני שצופים בסרטים האחרים וזה יכול דווקא לעשות טוב לסדרה עצמה.
את הסרט מלווה פסקול מצוין, וסצנות מעולות, אם כי אכזריות כמו שאמור להיות במשחקי הרעב, אז לא מומלץ לצפייה לעדיני נפש.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר חייבים להשוות לסרטים האחרים של משחקי הרעב ולהגיד שאמנם הוא לא ברמה של הסרט הראשון אבל הוא בהחלט בין הטובים בסדרה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר הוא סרט פריקוול מעולה לסדרה של משחקי הרעב. ויכול גם לעמוד בפני עצמו.
ציון 8.

Exit mobile version