סרטים לצפייה ישירה

המארוולס

הסרט המארוולס הוא סרט פעולה הרפתקאות גיבורי על של חברת מארוול והוא מספר על קרול דנברס הלא היא קפטן מארוול שמסתבכת עם כוחות העל שלה בקשר אל כוחות העל של קמאלה קאן שהיא מיס מארוול ומוניקה רמבו שהיא הקפטן במשמר כדור הארץ של ניק פיורי, והן נקשרות יחד עם כוחות העל שלהן מה שמאלץ אותן לעבוד יחד כדי להציל את היקום.

המארוולס הוא הסרט ה33 ביקום הקולנועי של מארוול והוא חלק מהשלב החמישי ביקום.
המארוולס לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Marvels – 2023

הביקורת שלי

את הסרט המארוולס היה ברור לי שאני הולך לראות, ובמיוחד לצפות בו בקולנוע על המסך הגדול. אבל גם היה ברור לי שהוא לא הולך להיות כזה טוב כמו סרטים אחרים של מארוול, ובכל זאת הלכתי לצפות בו משתי סיבות עיקריות: 1. אני אוהב את מארוול וחושב ששווה לצפות בסרטים שלהם בכל מקרה, 2. אני חושב שהוא ממשיך את הסיפור של היקום הקולנועי של מארוול וזה כשלעצמו גם מעניין לראות. ולמרות שלא צפיתי בסדרות הפחות טובות של מארוול מהשנים האחרונות ולמרות שבכלל לא טרחתי לצפות בסרטים הקודמים כמו שעשיתי עד כה כדי לשחזר את הסיפור. הסרט עצמו היה לא רע ואם שמים בחוץ את זה שהוא מכוון לקהל של ילדות בנות 8 בערך לפי הרמה של הבדיחות והשטויות שבו, הסרט היה עשוי טוב כמו סרטי מארוול אחרים, והדמות של קפטן מארוול היא בהחלט אחת הדמויות החזקות ביקום וזה שהיא מסתבכת בשטויות זה לא לרמה שלה.
ברי לארסון היא שחקנית טובה מאוד וזה קצת מזלזל בכבודה לגלם את הדמות של קפטן מארוול בצורה הזו לדעתי האישית.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם משווים את הסרט המארוולס לסרטים אחרים ביקום הקולנועי של מארוול הוא נראה לי בין האחרונים בטיב שלו, אבל הוא כן מקדם את העלילה והסצנה של אחרי הכתוביות מעולה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט המארוולס הוא חמוד, פשטני למדי, אבל מקדם את היקום הקולנועי של מארוול וזה לדעתי מה שחשוב.
ציון 6.

Exit mobile version