סרטים לצפייה ישירה

ליאו

הסרט ליאו הוא סרט מצויר קומדיה לכל המשפחה של חברת נטפליקס שכתב אדם סנדלר והוא גם מגלם את הדמות הראשית בו – לטאה זקנה בשם ליאו. ליאו הוא לטאה בת 74 שגר ביחד עם חברו הצב בטרריום (אקווריום בלי מים) של כיתה ה’ בית ספר יסודי בפלורידה שבה הם חיים כבר עשרות שנים. ליאו חושב שהוא הולך למות ומחליט לברוח כדי לראות את העולם.

ליאו לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Leo – 2023

הביקורת שלי

על הסרט ליאו שמעתי לפני כמה חודשים בראיון עם אדם סנדלר שראיתי. אני אישית לא כל כך אוהב את הסרטים המטומטמים של אדם סנדלר אבל בשנים האחרונות הוא קצת התמתן עם השטויות שלו והיה נראה לי שהסרט ליאו יהיה משהו מגניב.
אז חיכיתי שהוא יצא בנטפליקס והצפייה בו הייתה הרבה יותר מקסימה ומרגשת ממה שחשבתי שהוא יהיה.
הסיפור עוקב אחרי לטאה בשם ליאו שהוא חושב שבגלל שהוא מבוגר לא נשאר לו עוד הרבה זמן לחיות והוא רוצה לנצל את ההזדמנות האחרונה שלו בחיים לברוח ולצאת לראות את העולם הגדול. ליאו מצליח להתחבב על ילדי הכיתה שלוקחים אותו הביתה לסופי שבוע והבעיה מתחילה שהוא בטעות מדבר לפני אחת הילדות בבית שלה ועוזר לה להתגבר על כל מיני אתגרים שיש לה בכיתה ובחיים.
ליאו מדובב על ידי אדם סנדלר וזה שילוב מלא שטויות שאדם סנדלר ממש טוב בו ואני לא כל כך אוהב. אבל יצא כאן משהו מיוחד למרות הבדיחות המפגרות ולמרות שממש רואים את אדם סנדלר בתור הלטאה, בכל זאת ליאו הוא דמות מקסימה, נעימה, מרגשת, מצחיקה ומלאה חוכמת חיים וזה הופך את הסרט לממש כיפי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט ליאו אפשר להשוות לסרטים אחרים של אדם סנדלר ולהגיד שהשטויות שלו במקרה הזה ממש עוזרות לסרט להיות כל כך מקסים. ואם משווים לסרטים מצויירים אחרים של חברת נטפליקס אז כדאי להגיד שהוא ברמה מאוד גבוהה גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינת הסיפור.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ליאו הוא סרט מקסים, חמוד, ומהנה לכל המשפחה.
ציון 7.

Exit mobile version