סרטים לצפייה ישירה

הרוצח

הסרט הרוצח הוא סרט פעולה מתח למבוגרים של חברת נטפליקס שמספר על רוצח מקצוען ומהורהר שפעם ראשונה בחייו הוא מפספס התנקשות, ולכן הוא נרדף על ידי מעסיקיו, ויוצא למצוד בינלאומי אחרי כל אלו שניסו לפגוע בו. בדרך הוא נדרש להתמודד עם הקודים המקצועיים שלו ודרך ההתנהלות שלו בתור מתנקש מיומן.

הרוצח לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Killer – 2023

הביקורת שלי

הסרט הרוצח של נטפליקס הוא סרט מתח פעולה שמספר על רוצח מהורהר שאחרי שפספס מטרה שלו הוא יוצא למסע בעקבות כל האנשים שעשו לו עוולות. בדרך הוא מתמודד עם הקודים שקבע לעצמו ועם המחשבות שלו ובעצם הצופה עוקב אחרי כל ההרהורים הללו לאורך הסרט שמתאר את התנהלותו של המתנקש.
מייקל פסבנדר השחקן שמגלם את המתנקש משחק מעולה, והוא בעצם לא ממש משחק כי הוא יותר עושה מה שהוא עושה ורק מספר לצופה מה הוא חושב תוך כדי, אז זה עם פחות רגש ועם הרבה מונולוגים וכאילו יש בזה פחות משחק פרופר, אבל התוצאה היא מעניינת.
בסרט יש גם קטעי אקשן טובים, אמנם לא הרבה כמו שאולי היה יכול להיות בסרט שכזה, אבל נראה שהסרט מכוון לקהל רחב יותר ועל כן הוא מציג את הדברים בצורה כזו.
גם טילדה סווינטון המצויינת מופיעה בסרט באחד הקטעים אבל לא קיבלה לדעתי מספיק זמן מסך וגם אצלה זה יהיה יותר מונולוג ופחות משחק.
התוצאה הסופית היא סרט שמציג הרהורים של רוצח תוך כדי שיאים של פעולה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הרוצח אפשר להשוות קצת לסרט רואה החשבון עם בן אפלק משנת 2016 שגם הוא מציג מתנקש בצורה מיוחדת עם פחות אקשן ויותר דברים אישיים על הרוצח.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הרוצח הוא ספר עשוי טוב עם סיפור טוב ומתאים למבוגרים שמחפשים אקשן עם משמעות.
ציון 7

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version