סרטים לצפייה ישירה

עד במנוסה

הסרט עד במנוסה הוא סרט פעולה דרמה מתח שמספר על נער שהיה עד לרצח בגיל צעיר ומוצא את עצמו נרדף על ידי מתנקשים ביערות של מדינת מונטנה בארצות הברית והוא נתקל בלוחמת אש שהיא גם מומחה בהישרדות שלוקחת על עצמה להגן עליו ותוך כדי זה גם לעמוד כנגד שריפת יער שמאיימת לכלות את כולם.

עד במנוסה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Those Who Wish Me Dead – 2021

הביקורת שלי

על הסרט עד במנוסה שמעתי מזמן, אבל כשהוא יצא הוא לא היה יותר מידי מפורסם למרות שאנג’לינה ג’ולי הנהדרת מגלמת בו את התפקיד הראשי, אבל בדור של היום היא כבר לא שם דבר יותר מידי ומכיון שהסרט לא התרומם במיוחד, אז שכחתי ממנו קצת. אבל כשחיפשתי סרט פעולה ראיתי אותו ברשימת הסרטים ובחרתי לצפות בו כדי לברוח קצת מהמציאות המטורפת שיש לנו היום בארץ.
הסרט מספר על נער צעיר שבורח ממתנקשים ומגיע לעיירה אי שם בתוך יערות מונטנה בארצות הברית וכשהוא בורח הוא נתקל בלוחמת אש חסרת פחד – אנג’לינה ג’ולי – שמנסה להגן עליו מפי המתנקשים ומשריפות יער יחד.
הסרט מלווה בפסקול טוב במיוחד בהתחלה שמלא מתח ומוביל לאורך החלק הראשון של הסרט, אבל באיזושהו שלב כבר לא שמים לב אל פס הקול והסיפור תופס מקום.
שחקנים טובים, סיפור לא רע, אבל היה בו קצת חוסר בהירות לגבי הסיבות לסיפור וזה קצת חבל, ואולי בגלל זה הוא לא כל כך הצליח.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט עד במנוסה אפשר להשוות לסרטים אחרים של אנג’לינה ג’ולי ולהגיד שהוא אמנם לא אחד מהטובים שלה, אבל היא בהחלט משחקת בו טוב.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט עד במנוסה הוא מותחן טוב עם סיפור טוב וקצב טוב, והוא גם די קצר ביחס לסרטים אחרים בימינו.
ציון 6.

Exit mobile version