סרטים לצפייה ישירה

צבי הנינג’ה: טירוף המוטנטים

הסרט צבי הנינג’ה: טירוף המוטנטים הוא סרט פעולה הרפתקאות מצוייר שמספר על האחים הצבים שמוצאים את עצמם בגיל ההתבגרות ועובדים קשה מאוד כדי לזכות באהבתה של העיר ניו יורק בזמן שהם מתמודדים מול צבא של מוטאנטים שרוצה להכחיד את כל האנושות. הסיפור הוא סיפור ההתחלה של צבי הנינג’ה.

צבי הנינג’ה: טירוף המוטנטים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem – 2023

הביקורת שלי

על הסרט צבי הנינג’ה: טירוף המוטנטים שמעתי לפני כמה חודשים שהולכים להוציא אותו, וחשבתי לעצמי בשביל מה הם הורסים את המורשת של צבי הנינג’ה שגם ככה הסרטים האחרונים שיצאו היו די בסדר אבל לא ממש מוסיפים, אז למה להרוס. וכשראיתי את האנימציה של הטריילרים זה דווקא היה נראה לי מגניב, קצת דומה לסרטים האחרונים של ספיידרמן במימד העכביש.
אז בעקבות המצב הבטחוני בארץ מצאתי את עצמי קצת תקוע עם הילדים בבית, וכשהם רצו לצפות בסרט אז החלטתי לצפות איתם ביחד כדי לתת קצת הרגשה של משפחה ואז עלה לי לצפות בסרט של צבי הנינג’ה ביחד איתם.
הסרט מספר את סיפור ההחלה של הצבים כשהם הפכו להיות מוטאנטים והיום הם כאילו בני נוער וכל מה שהם רוצים זה לחיות את החיים שלהם כבני נוער. הם פוגשים לראשונה את אפריל אוניל שגם היא נערה בתיכון ומשם הדברים מתגלגלים להרפתקאה מלאה באקשן, צחוקים, תוכן ויזואלי מרהיב וסיפור מסגרת מגניב.
איזה כיף היה לשמוע את ג’קי צ’אן בתור מאסטר ספלינטר ולראות את הדמויות המגניבות של רוקסטדי וביבופ ועוד מוטאנטים אחרים. והכל בתפאורה של העיר ניו יורק.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט צבי הנינג’ה: טירוף המוטנטים צריך להשוות לסרטים האחרים של צבי הנינג’ה ולהגיד שהוא בהחלט בין הטובים שבהם. וגם להשוות קצת לסרטי ספיידרמן במימד העכביש ולהגיד שהם מזכירים אחד את השני גם בטיב שלהם וגם קצת בסגנון האנימציה

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט צבי הנינג’ה: טירוף המוטנטים הוא סרט כיפי, מהנה, מצחיק, מהיר, זורם ולגמרי מביא כבוד למורשת של צבי הנינג’ה.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version