סרטים לצפייה ישירה

אסקייפ רום

הסרט אסקייפ רום הוא סרט פעולה הרפתקאות אימה שמספר על שישה זרים שכל אחד מהם יש לו סיפור חיים אחר שמוצאים את עצמם מוזמנים אל משחק של חדר בריחה בתוך מבוך של חדרי מסתורין קטלניים שבהם הם חייבים לפתור חידות וחייבים להשתמש בשכלם כדי לשרוד, והמשחק הוא על החיים ועל המוות ומי שיצא החוצה ראשון יזכה בפרס כספי גדול.

אסקייפ רום לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Escape Room – 2019

הביקורת שלי

הסרט אסקייפ רום הוא בראש ובראשונה סרט מתח הרפתקאות, והוא מציג סיפור שמוכר לכולנו בכל מיני סרטים שיצאו לפניו ובכלל מהקונספט הזה של חדרי בריחה. אבל הפעם זהו חדר בריחה שממש יכול לפגוע בשחקנים שהם לא רק צריכים לפתור אותו אלא ממש לשחק בו כדי לשרוד.
הסרט מוגדר אמנם כסרט אימה אבל הוא הרבה יותר מותח מאש אימה, למרות שיש בו כמה סצנות מזוויעות הוא ממש על הגבול שבין סרט אימה לסרט מתח מסתורין קטלני.
הסרט מציג משחק שבו שישה שחקנים משחקים בכמה חדרים כשבכל אחד מהם עליהם לפתור חידה ולמצוא את המפתח לדלת הבאה, רק שבכל אחד מהם יש סכנה שונה שמסתבר שכל אחד מהשחקנים יש לו עבר משלו והמשחק הופך להיות פסיכולוגי ולא רק הישרדותי.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אסקייפ רום צריך להשוות לסרט קיוב משנת 1997 שהיה אולי חדר הבריחה הראשון בעולם, והיה קטלני, וצריך להגיד שכאן הסרט יותר מתאים לעולם שלנו עם הקונספט של חדרי בריחה.

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי הסרט אסקייפ רום מתאים לאנשים שזה מה שהם מחפשים וממש לא לכל אחד.
ציון 6.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version