סרטים לצפייה ישירה

בלו ביטל

הסרט בלו ביטל הוא סרט פעולה הרפתקאות מדע בדיוני גיבורי על שמבוסס על קומיקס של חברת DC בעל אותו השם, והוא מספר על בחור צעיר בשם ג’יימי שחוזר הביתה לאחר סיום התואר שלו והוא מחפש עבודה ונתקל במקרה בחרפושית חייזרית שמעניקה לו כוחות על, חליפת שריון שמסוגלת לכוחות יוצאי דופן, והיא משנה לנצח את גורלו כשהוא הופך לגיבור העל המכונה בלו ביטל.

בלו ביטל לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Blue Beetle – 2023

הביקורת שלי

על הסרט בלו ביטל שמעתי כבר לפני כמה חודשים וראיתי טיזר קצר שלו וזה היה נראה ממש מגניב. קודם כל מדובר בסרט קומיקס על גיבור על שלא בוחר בכוחות שלו, בדומה לגיבורי על אחרים וזה כבר אמור להיות כיף. דבר שני זה השחקן החמוד שולו מרידואניה שגילם את דמותו של מיגל בסדרה המצויינת קוברה קאי, והוא יודע אומנות לחימה. והדבר האחרון זה חברת DC מנסה להדביק את הפער אל מול אולפני מארוול ולהמציא את עצמה כל הזמן מחדש עם גיבורי על חדשים, שבלו ביטל הוא אחד מהם. אז ברור שאצפה בסרט הזה.
הסרט עצמו מספר סיפור גיבור על טריוויאלי, בחור צעיר שמקבל כוחות על שהוא לא רוצה אותם והוא לומד לאט להשתמש בהם ויוצא כנגד תאגיד ומדענים שרוצים להשתמש בכוח שלו בשביל לייצר כלי נשק. אבל מה ששונה בסרט הזה שהוא יותר מתאים לנוער, הוא קצת יותר פשוט, יש בו המון ערכים של משפחה, חברות, עזרה לזולת, חיבור טוב לדמויות והרבה דרמה – שדווקא בה אולי קצת פספסו – והכי חשוב הוא משובץ בבדיחות לא לגמרי גרועות. ועם ערך מרכזי של לה-פמילייה שבטח נלקח משרשרת סרטי מהיר ועצבני.
השחקנים הצעירים ממש חמודים, ומגלמים את הדמויות שלהם לא רע בכלל, ובהחלט יש עתיד לדעתי, גם לשחקנים וגם לסרטי המשך לבלו ביטל.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את הסרט בלו ביטל של חברת DC שמנסה להציא את עצמה עם גיבורי על קולנועיים כמו שחברת מארוול עשתה בזמנו, ונראה שהם מנסים להעתיק את הנוסחא של ספיידרמן והאמת שזה עובד להם לא רע בכלל.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט בלו ביטל הוא סרט גיבורי על חמוד וכיפי, עם הרבה אנימצייה ממוחשבת אבל שנראית טוב וסיפור טוב וקצבי ועם הרבה נקודות שמתאימות לנוער.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version