סרטים לצפייה ישירה

אני גרוט עונה שנייה

הסדרה אני גרוט היא סדרת פעולה הרפתקאות קומדיה לכל המשפחה של חברת מארוול והיא מספרת בקטעים קצרים על החיים של הדמות של גרוט כשהוא היה צעיר. הסדרה נוצרה בשביל הערוץ דיסני+ שרכשו את הזכויות על מארוול, והיא חלק מהיקום הקולנועי של מארוול. הסדרה מורכבת מסרטונים קצרים באורך של כמה דקות ובכל פרק מסופר סיפור אחר.

אני גרוט עונה שנייה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: I Am Groot – 2022

הביקורת שלי

הסדרה אני גרוט היא סדרה ממש חמודה, יש בה תמימות מקסימה של דמותו של גרוט כשהוא היה צעיר ולעיתים היא כל כך נאיבית שהצופה ממש קופץ מהספה כשמתרחש משהו לגרוט. העונה השנייה מתמקדת בגרוט בתקופה שהוא היה צעיר אבל בלי הרבה קפיצות בסיפור, בעצם היא מחוברת בעיקר לדמותו של גרוט מה שלא קרה בעונה הראשונה שבה ראו את גרוט בתוך חלקים מהסיפורים האחרים. בחמשת הפרקים שכל אחד מהם הוא באורך 4 דקות בלבד, יוצרים תדמית לגרוט הצעיר – הוא חמוד, חינני, קיטשי, מצחיק, ויש לו חן מיוחד של תמימות ילדותית ואינפנטילית מה שמחבר את דמותו של גרוט גם לילדים קטנים.
וין דיזל ממשיך להיות קולו של גרוט וזה מקסים כל פעם שהוא אומר ‘אני גרוט’ לשמוע בפנים את מה שהוא כאילו מתכוון להגיד. לא תמיד הקונוטציה עובדת אבל זה יוצר חיבור לדמות של גרוט.

בהשוואה לסרטים אחרים

את העונה השנייה של אני גרוט צריך כמובן להשוות לעונה הראשונה ולהגיד שהיא הרבה יותר מכוונת לדיסני מאשר לצד הבוגר שהיה קצת במארוול, וזה חמוד לחלוטין.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסדרה אני גרוט היא חמודה, קלילה, קצרצרה, מצחיקה ומוסיפה כיף לדמות של גרוט.
ציון 7

Exit mobile version