סרטים לצפייה ישירה

וואן פיס עונה ראשונה

הסדרה וואן פיס היא סדרת פעולה הרפתקאות קומדיה של חברת נטפליקס אשר מבוססת על קומיקס מאנגה יפני בעל אותו השם שמספר על עולם בו יש יורדי ים, וקפטן פיראטים צעיר יוצא עם להרפתקאה בה הוא אוסף את הצוות שלו ויחד איתם יוצאים למסע להשיג את התואר מלך הפיראטים, ולגלות את האוצר המיתולוגי של מלך הפיראטים שמת.

וואן פיס לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: One Piece – 2023

הביקורת שלי

העונה הראשונה של הסדרה וואן פיס היא מגניבה לגמרי, זו בעצם עונה קצרה של 8 פרקים באורך של קצת פחות משעה כל אחד, וזו סדרה של לייב אקשן שמבוססת על סדרת הקומיקס היפני – המאנגה בעלת אותו השם.
הסיפור לוקח את הצופים אל עולם כאילו מהמאה ה19 עם המון פיראטים וחיילים שנלחמים נגד הפיראטים באוניות ובספינות, והעולם כולו מכוון אל כיוון קצת מודרני בתפאורה שלו, אבל בלי הטכנולוגיה שיש לנו היום. שילוב מעניין ומאוד צבעוני.
הסיפור עוקב אחר בחור צעיר שיוצא למסע הרפתקאות בשביל להפוך ולהיות מלך הפיראטים ויש לו יכולות של גמישות של סופרהירו שהוא קיבל אותן כשהיה ילד. וביחד עם האלסטיות של הגוף שלו וגישה חיובים ומקסימה לחיים הוא יוצא לאסוף חברים חדשים לצוות שלו ולהסתובב בעולם כדי למצוא את האוצר הגדול של מלך הפיראטים שמת.
קודם כל הסיפור מגניב, אבל באמת יש כאן המון קטעים מתוך עולמות המאנגה שלא חשבתי שיעברו מסך טוב, אבל התוצאה היא מעולה. עם ליהוק שחקנים צעירים וחמודים, ועם המון תפאורה מיוחדת לעולם של וואן פיס, ועם הרבה קרבות פיראטים ואקשן מתובל בהומור כיפי (אם כי לפעמים קצת נאיבי ופשטני) יש כאן יצירה מיוחדת של נטפליקס.

הדירוג שלי

תהנו… כי העונה הראשונה של הדסרה וואן פיס היא מעולה, כיפית, מהנה, מצחיקה, עם סיפור טוב ומלא אקשן.
ציון 8

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version