סרטים לצפייה ישירה

אלמנטלי

הסרט אלמנטלי הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה של חברת דיסני פיקסאר שמספר על עולם שבו חיים ארבעת האלמנטים מהטבע – אוויר, אש, מים, אדמה ולכל אחד מהם ייחודיות משלו וכל קבוצה גרה במגורים מתאימים לה ואנשי האש חיים בנפרד מכולם בגלל הסיכון מהאש. הסרט עוקב  אחרי אמבר ווייד שהיא בת למשפחת אש, שלומדת לחיות בעיר הגדולה.

אלמנטלי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Elemental – 2023

הביקורת שלי

את הסרט אלמנטלי ראיתי עם הילדים, וחוץ מזה שהוא סיפור מקסים של דיסני, יש בו גם תוכן ויזואלי מרהיב שהילדים לא ידעו ממנו שובע. הסיפור עוקב אחרי אמבר שהיא ממשפחת אש והיא כל חייה נזהרה שלא להתרגז כי כשאש מתרגזת זה יוצר פיצוץ. כל החיים של אמבר היא למדה איך להתנהג וכל הזמן היא הרגשיה סגורה במסגרת המשפחתית שלה בלי יכולת לצאת משם למרות רצונותיה, עד שיום אחד מגיע פקח ממשפחת מים לחנות של אבא שלה כדי לבדוק בעיה בצינורות תעבורת המים של העיר.
הסיפור המקסים הזה הוא אחד מסרטי דיסני הטובים יותר, שבהם יש מכל טוב. גם עלילה משובחת, גם דמויות מקסימות ונפלאות, עם המון רגש, חיבור לערכי משפחה ועוד ועוד.
צפינו בסרט באנגלית והדיבוב של הדמויות היה מקסים ומרגש.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט אלמנטלי אפשר להשוות לסרטי דיסני אחרים מהשנים האחרונות במיוחד כאלו שבהם הדמות הראשית היא דמות נשית שמתפתחת לאורך הסרט וזה יצא מעולה כמו הרבה סרטים אחרים מהשנים האחרונות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט אלמנטלי הוא סרט מקסים ומלבב ומרגש מאוד של דיסני ומתאים לכל המשפחה.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version