סרטים לצפייה ישירה

הפלאש

הפלאש הוא סרט פעולה הרפתקאות גיבורי על קומי של חברת DC קומיקס שמספר על בארי אלן שהוא בחור צעיר שעובד במעבדה לזיהוי פלילים של המשטרה, והוא הפך להיות גיבור על מהיר. הוא משתמש במהירות העל שלו כדי לשנות את העבר, בניסיון להציל את משפחתו ובטעות יוצר ציר זמן בעולם מקביל ללא גיבורי על, מה שמאלץ אותו לצאת למרוץ ולהלחם על חייו כדי להציל את העתיד שלו שהוא מגיע ממנו.

הפלאש הוא סרט של חברת DC והוא מהווה חלק מהיקום הקולנועי שלהם.
הפלאש לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Flash – 2023

הביקורת שלי

את הסרט הפלאש היה ברור לי שאני הולך לראות כי הוא מעלה אצלי נוסטלגיה אדירה אל הסדרה המעולה שהייתה בשנות ה90′ והביאה את דמותו של הפלאש (הברק) אל המדיה הטלוויזיונית. כמובן שגם ראיתי כמעט את כל הסדרה החדשה וגם את הסרטים האחרונים של DC בהם הפלאש מופיע. מבחינתי הפלאש הוא אחת הדמויות החזקות בעולמות גיבורי העל, ואני מאוד מתחבר אל הדמות שלו ואל הסיפור שלו.
היקום הקולנועי של DC קצת לא ברור, הוא מאוד מבולגן ויש לו יותר מידי קצוות פתוחים לאורך השנים, וגם הדמות של הפלאש בו היא בחות חזקה ממש שהייתי רוצה, ומה גם שיש בו הנמכה של הרמה עם בדיחות מפגרות לילדים ולנוער כדי להביא קהל ולהתאים את זה לרמה של מה שהנוער בעולם מחפש לראות. וזה לדעתי ממש פוגע בדמויות האיכותיות של DC.
ועם זאת, ממש נהניתי מהסרט, מהסיפור, מהעלילה, מהדמויות, מהעתיד החלופי, ולטעמי זהו אחד מהסרטים הטובים של DC מאז ומעולם.
אחלה ליהוק לדמויות, ואטריביוטים לסרטי עבר וביצוע פשוט טוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הפלאש צריך להשוות לסרטים האחרונים ביקום הקולנועי של DC ולהגיד שהוא אחד הטובים שבהם אחרי הבאטמנים של נולאן.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הפלאש הוא אחד מהסרטים היותר טובים של DC ויש בו המון דברים טובים.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version