סרטים לצפייה ישירה

התחרות

הסרט התחרות הוא סרט פעולה מתח למבוגרים שמספר על טורניר שנערך בין חבורה של רוצחים ובטורניר הזה צופים כמה עשרות גברים עשירים שמהמרים על איזה אחד מנמתנקשים ישרוד את 24 השעות הבאות במשחק של “להרוג או למות” והמנצח יקבל את הפרס בסך 10,000,000 דולר. הטורניר מתרחש בעיירה אנגלית עם שפע של טלוויזיות במעגל סגור שעוקבות אחרי המתמודדים.

התחרות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Tournament – 2009

הביקורת שלי

הסרט התחרות הוא סרט פעולה ברוטאלי ואכזרי והוא מתחיל כאילו מהאמצע של האקשן שבו הצופה מתוודע לדמויות של רוצחים ומתנקשים שמגיעים אל טורניר חלקם מרצונם וחלקם בעל כורחם ומוצאים את עצמם נאבקים על חייהם בתמורה לפרס ענק על סף 10 מיליון דולר. אל מרחץ הדמים הזה שמתרחש בעיירה באנגליה מתקבצים כל המתנקשים בגלל הפרס ובדרך הם נפטרים אחד מהשני ופוגעים גם בעוברי אורח תמימים. אבל מכיון שלא כולם מכירים את כולם, יש להם מכשירי מעקב כדי לראות אם הם באמת פגעו מאחד מהשחקנים האחרים.
יש בסרט הרבה דמויות של הרוצחים ויש בו בעיקר מרחץ דמים אחד גדול, והחסרון שלו שהוא לא מפתח את הסיפור יותר מידי של הדמויות. והליהוק של הסרט עצמו גם לא רע אבל לא השתמשו בו מספיק.
יש כמה סצנות טובות אבל הרוב לא משהו, וזה מתאים למי שמחפש סתם סרט פעולה אלים ומדמם בלי סיפור או עלילה מורכבים מידי ועם המון שפריצים של דם.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט התחרות צריך להשוות לסרטים דומים אחרים כמו מרוץ המוות שהוא הרבה הרבה יותר טוב ממנו, וכמו לסרט המעולה של שוורצנגר שנקרא הנרדף. אבל הוא לא מתקרב אליהם ברמה שלו.

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי הסרט התחרות הוא סרט פעולה מדמם ואכזרי למבוגרים שאפשר לוותר עליו, אלא אם כן באמת אין לכם משהו אחר לראות.
ציון 5.

Exit mobile version