סרטים לצפייה ישירה

פייבאק גרסת הבמאי

הסרט פייבאק הוא סרט פעולה מתח פשע למבוגרים שמספר על אדם בשם פורטר שהוא גנב מקצועי שלאחר שוד שהצליח והוא נפגע והוגדר כמת, והוא מתעורר ומגלה שכולם חושבים שהוא באמת מת והחיים שלהם התקדמו בעוד הוא נדבק בעבר וברגע שהוא מתאושש, הוא מחפש נקמה ורוצה את לקבל חזרה את הנתח שלו בכסף של השוד.

זוהי גרסת הבמאי המחודשת של הסרט פייבאק שנעשה כ7 שנים אחרי הגרסה המקורית שהייתה ברוטלית מידי ולכן שינו אותה לפני יציאתה לאקרנים.
פייבק גרסת הבמאי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Payback: Straight Up – 2006

הביקורת שלי

את הסרט פייבאק המקורי ראיתי בפעם האחרונה לפני בערך שנתיים וגיליתי שיש לו גרסת במאי שנעשתה כ7 שנים אחרי הגרסה המקורית והחלטתי שעבר מספיק זמן ואני לא זוכר יותר מידי מהסרט אז אפשר לצפות בגרסת הבמאי. מסתבר שהסרט המקורי היה כנראה יותר מידי ברוטלי והקהל שצפה בו בהקרנות ראשונות הגיב על זה בצורה שלילית ואז שינו כל מיני דברים בסרט וכל מיני סצנות שערכו ונוצר הסרט משנת 1999. ואז הבמאי רצה לספר את הסיפור משלו מחדש וערך את הסרט והוסיף חזרה כל מיני דברים שהוצאו בעריכה הסופית, ומסתבר שהוא גם צילם כמה סצנות מחדש והוסיף עוד לסיפור והוציא לבסוף גרסת במאי חדשה.
לאחר הצפייה בשתי הגרסאות אני יכול להגיד ששתיהם מעולות ומספרות סיפור פעולה מתח פשע מצוין למבוגרים, ובשתיהם השחקנים מצויינים והעלילה טובה. נראה שהסרט השני קצת יותר מודרני, יש בו צילום עם יותר אור ורואים יותר דברים בעלילה, כנראה שעשו עליו איזו מניפולציה כדי להאיר קצת את האווירה. וזה דווקא עושה לסרט טוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט פייבאק בגרסת הבמאי חייבים כמובן להשוות לסרט הראשון משנת 1999 (https://movies-spot.com/1296/) ולהגיד שהסרט אמנם מספר סיפור דומה אבל בהחלט יש לו הרגשה שונה ויש בו סצנות אחרות וזה ממש מגניב להכיר את שתי הגרסאות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט פייבאק גרסת הבמאי הוא סרט פעולה מצוין למבוגרים עם סיפור עלילה טוב וסצנות חזקות.
ציון 7.

Exit mobile version