סרטים לצפייה ישירה

סוס קונג פו

הסרט סוס קונג פו הוא סרט פעולה קומדיה דרמה לכל המשפחה שמספר על איש פעלולים קולנועי מזדקן שמגדל את סוס הפעלולים שלו שגם הוא כבר מבוגר והם הופכים בין לילה לסנסציית מדיה חברתית כאשר המאבק האמיתי שלהם עם גובי חובות הופך לוויראלי והם חוזרים למסך ובגדול, עד שהם בעצם מבינים שהם אולי כבר קצת מבוגרים מידי בשביל להמשיך לעשות פעלולים.

סוס קונג פו לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Long ma jing shen – Ride on – 2023

הביקורת שלי

את הסרט סוס קונג פו רציתי לראות מהרגע שידעתי שהוא הולך לצאת גם כי מזמן לא היה סרט טוב חדש של ג’קי צ’אן וגם יש בו כמה סצנות מגניבות שראיתי בטיזר, אז צפיתי בו ביחד עם אשתי, כי שנינו חיפשנו משהו קליל לצפייה משותפת, ואכן זה היה קליל. אז צפינו בגרסה בדיבוב אנגלי כי בכל זאת קשה לצפות בסרט במנדרינית.
הסרט מביא את סיפורו של איש פעלולים מזדקן ביחד עם הסוס שלו שמנסה להמשיך ולחיות למרות שכבר אין לו ממש תעסוקה, ויום אחד במקרה מצלמים אותו לרשתות חברתיות והוא מתפרסם ואז מקבל אפשרויות תעסוקה נוספות אבל הוא מגלה שאולי זה כבר מאוחר מידי בשבילו בשביל לחזור לעסוק בזה וגם לסוס שלו.
אחלה משחק של ג’קי המקסים, וכמובן מלא שטויות שהוא עושה, ובעיקר כיף לראות אותו בדמות מבוגרת שמתאימה יותר לגילו. קצת פחות מידי אלימות בשבילי אבל אשתי נהנתה והסרט, אז זה היה נחמד לצפייה ביחד.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם משווים את הסרט סוס קונג פו לסרטים אחרים של ג’קי צ’אן מהשנים האחרונות אז אפשר להגיש שהוא בהחלט התבגר ולמרות שהוא עושה עדיין את השטויות הרגילות שלו כבר יש לו פחות פן של אומנות לחימה בסרט הזה. לדעתי זה לא ג’קי צ’אן הוותיק והמוכר, אבל בהחלט מתאים לו יותר בגילו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט סוס קונג פו הוא סרט חמוד לכל המשפחה עם סיפור טוב ומלא צחוקים ושטויות.
ציון 6.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version