סרטים לצפייה ישירה

סיסו

הסרט סיסו הוא סרט פעולה מלחמה פיני למבוגרים שמספר על חייל קומנדו מהכוחות המיוחדים של פינלנד שפרש והלך לחפש זהב בערבות פינלנד בזמן מלחמת העולם השנייה. הוא מגלה זהב במדבריות לפלנד ויוצא למסע בדרך חזרה כדי להביא את השלל לעיר, בדרך הוא נתקל ביחידה של חיילים נאצים בראשות קצין אס אס אכזרי שנלחמים בו והוא מחזיר מלחמה שערה.

סיסו לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Sisu – 2023

הביקורת שלי

על הסרט סיסו שמעתי לפני כמה חודשים ולא ממש היה ברור אם הוא יהיה טוב כמו שאומרים עליו או לא, כי משווים אותו לג’ון וויק שאני חושב שהוא אחד מסרטי הפעולה הטובים ביותר של השנים האחרונות אז זה השוואה גודלה לעמוד בה. אבל כשסוף סוף התחילו להגיע על הסרט ביקורות בכל מיני מקומות היה ברור לי שאלך לצפות בו. אני תמיד משתדל שלא לצפות בטריילרים לפני יציאת הסרט עצמו כדי לא להרוס לי סצנות מתוך הסרט ואני חושב שבסרט הזה מעבר לזה שהטריילר מביא מלא סצנות מצויינות מתוך הסרט, הוא קצת מגלה על מה שהולך לקרות בסרט וזה יכול להרוס קצת את ההפתעה שבסרט עצמו.
הסיפור מתרחש בשנת 1944 בשלהי מלחמת העולם השנייה ממש לפני שהגרמנים הנאצים יימח שמם מתקפלים מאירופה ומתחילים לסגת מכל מיני מקומות, ומספר על לוחם קומנדו פיני שפרש משירות והלך לחפש זהב בערבות לפלנד, ובדרך חזרה אל העיר הוא נתקל ביחידת נאצים שמשוטטת באזור והם רוצים ממנו את הזהב שלו ורודפים אחריו לשם כך, אבל הוא לא פרייר ומחזיר להם מלחמה שערה.
שחקנים מצויינים, ומשחק מעולה, ביחד עם נופים מהממים של פינלנד ומלא אלימות ברוטליות ואכזרית ומדממת שהסרט הזה מביא איתו, הופכים את הסרט לממש טוב לדעתי. ולגמרי היה שווה לחכות.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט סיסו השוו לסרט של ג’ון וויק ולדעתי ההשוואה לא ממש במקום כי אמנם שניהם מספרים על מסע הרג מדמם לחלוטין אבל הסיפור שלהם שונה, אז הייתי משווה יותר לסרט ממזרים חסרי כבוד שבו יש יחידה של חיילי קומנדו אמריקאים שיוצאת לחסל נאצים לקראת סוף מלחמת העולם השנייה. בקיצור הסרט סיסו לא ממש דומה לג’ון וויק וגם לא לממזרים חסרי כבוד אבל הוא בהחלט מתקרב אליהם ברמה שלו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט סיסו הוא סרט פעולה על חייל קומנדו שנלחם בנאצים וזה ממש טוב ליהודים. למבוגרים!
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version