סרטים לצפייה ישירה

שוד משותף

הסרט שוד משותף הוא סרט פעולה מתח פשע קומדיה למבוגרים שמספר על אדם שמגיע אל בנק בשביל לפרוט קצת כסף ולפתע מגלה שהוא נמצא באמצע שני מקרי שוד בו-זמנית באותו הבנק שבו הוא נמצא והוא מנסה נואשות להגן על הספסרית בדלפק שמסתבר לו שהוא מאוהב בה. הבעיה היא שלאדם הזה יש תסמונת שמפריעה לו לתפקד בזמן לחץ, ומשם הכל מסתבך.

שוד משותף לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Flypaper – 2011

הביקורת שלי

את הסרט שוד משותף שמרתי בצד לזמן שבו לא יהיה לי הרבה זמן לצפות בסרט, כי הוא קצר יחסית. הסרט מספר סיפור מגניב ומטורף על בנק שמתרחשים בו מלא דברים בו זמנית והצופה לא בטוח מה בדיוק קורה, עד שמגיע אדם עם תסמונת ששם לב לכל הפרטים שיש שם ולאט מתגלות עוד ועוד חתיכות של התצרף המעולה שבסרט הזה. הסרט מלא בדם, דיבור גס, ובדיחות מיניות, ועל כן מוגדר למבוגרים.
מעניין לראות כמה פנים מוכרות על הסט שהם לא בדיוק שחקנים מפורסמים מאוד אבל הפנים שלהם מופיעים בכל מיני סרטים שאני מכיר וזה מגניב לראות אותם משחקים ביחד בסרט.
אחלה פסקול, אחלה סיפור, מלא תפניות וצריך לעקוב אחריו בתשומת לב. אחלה כיף

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט שוד משותף אפשר להשוות לסרטים של אושן שגם הם ברעיון שלהם ממש מגניבים, קולים, עם תפניות, קצת צחוקים והמון סקס אפיל ורק שם יש ליהוק של סלבריטאים ולכן הם מפורסמים. אבל הסרט הזה לא נופל מהם בהנאה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט שוד משותף הוא סרט פעולה, מתח, פשע קומדיה משובח למבוגרים.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version