סרטים לצפייה ישירה

שנות אור

הסרט שנות אור הוא סרט פעולה הרפתקאות מדע בדיוני מצוייר לכל המשפחה של חברת דיסני פיקסאר שמספר את סיפורו של באז שנות אור לפני שיצרו על דמותו דמות אקשן. הסיפור לוקח את ריינג’ר החלל באז שנות אור אל הניסיון שלו לחזור הביתה בזמן טיסת ניסוי להציל את חבריו אבל הוא נתקל בצבא של רובוטים חסרי רחמים בפיקודו של זורג שמנסים לגנוב את מקור הדלק שלו.

הסרט מציג את סיפור הרקע של דמותו של באז שנות אור מהסרטים של צעצוע של סיפור.
שנות אור לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Lightyear – 2022

הביקורת שלי

את הסרט שנות אור התלבטתי את לראות, כי בתחילת הדרך, בחודש הראשון כשהוא יצא הביקורות עליו והדירוג שלו לא היו גבוהים כל כך וזה ביאס אותי מאוד כי הייתי רוצה לראות את הסיפור שלו בסרט. אבל אחרי תקופה קראתי וראיתי עליו גם דברים טובים, והחלטתי שכן לצפות בו. וזו הייתה חוויה מצויינת.
דבר ראשון שצריך להדגיש הוא שהדמות של באז שנות אור מקבלת בזכות הסרט הזה עומק עצום ומופלא, עם המון רבדים והמון איכויות שלא מופיעות מספיק בסרטים של צעצוע של סיפור.
דבר שני, העלילה בסרט הזה היא אדירה, יש בה המון דברים, גם אקשן, פעולה, הרפתקאות, דרמה, מד”ב, תוכן ויזואלי מרשים ורעיונות מופלאים וכל אלו כמו שדיסני פיקסאר יודעים לעשות עטופים באנימציה מרהיבה ומשובחת.
ודבר אחרון לפני שאתם הולכים לראות את הסרט הוא הדיבוב הנפלא של כריס אוונס בתור באז שנות אור.

בהשוואה לסרטים אחרים

את שנות אור צריך להשוות לסרטי צעצוע של סיפור ולהגיד שהוא הרבה יותר נישתי, אמנם יש לו לכאורה קהל יעד רחב, אבל באמת שלו הסיפור הוא מאוד ז’אנרי מסוגת המד”ב ומי שאוהב את זה יהנה עד מאוד.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט שנות אור הוא סרט מפתיע מרגש, מעולה, עם המון חומר למחשבה ותוכן ויזואלי מרהיב.
ציון 8.

Exit mobile version