סרטים לצפייה ישירה

טיילר רייק: חילוץ 2

הסרט טיילר רייק: חילוץ 2 הוא סרט פעולה מתח למבוגרים של חברת נטפליקס שמספר את המשך העלילה מהסרט הראשון. לאחר שרייק שרד בקושי את הפצעים הקשים שלו מהשליחות שלו בבנגלדש, טיילר רייק חוזר לפעולה, וביחד עם הצוות שלו הוא מוכן לקחת על עצמו את המשימה הבאה שלהם ולהכנס לכלא שמור ולהוציא משם את אשתו של ברון פשע.

טיילר רייק: חילוץ 2 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Extraction II – 2023

הביקורת שלי

את הסרט טיילר רייק: חילוץ 2 היה ברור לי שאראה, גם כי הראשון היה טוב, וגם כי סוף סוף יש בנטפליקס משהו טוב, אז ברור שאקדיש לו את הזמן. אז בניגוד לסרט הראשון שהתרחש כולו בסלאמס של בנגלדש הסרט הזה מתחלק כאילו לשני חלקים, החלק הראשון מתרחש בגאורגיה והחלק השני שלו בעיר ווינה וזה הופך את הדברים הרבה יותר מסורבלים. הסרט מבוסס על רומן גרפי כמו הראשון והוא מאוד מאוד מדמם וברוטלי כמו שרומן גרפי צריך להיות, אבל כשזה מגיע במדיה קולנועית זה מקבל פן הרבה יותר זוועתי. ובשביל לייצר את המהירות בסצנות השתמשו בשיטה שבה נטפליקס משתמשת בהרבה מסרטי הפעולה שלה של צילום תזזיתי שכל הזמן זז ולא נותן מנוח לעיניים מה שקצת מעצבן במהלך הצפייה ודווקא מותיר רושם לא חכל כך חיובי. וחבל.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט טיילר רייק: חילוץ 2 צריך להשוות לסרט הראשון ולהגיד שהשני הרבה יותר ברוטלי ומדמם וקשה לצפייה. אבל מהצד השני הדמויות ממש מתפתחות כשבראשון לא ממש הכרנו אותם.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט טיילר רייק: חילוץ 2 הוא סרט פעולה קשוח למבוגרים עם מלא אקשן וסיפור טוב.
ציון 7.

Exit mobile version