סרטים לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 10

הסרט מהיר ועצבני 10 הוא סרט פעולה הרפתקאות פשע בסדרת הסרטים של מהיר ועצבני והוא מספר על דומניק טורטו ראש של חבורת פושעים קטנה שמלווה את הסדרה לאורך כל הסרטים שהוא ומשפחתו נמצאים הפעם עם מטרה על הגב שלהם בעקבות מסע נקמה של בנו של מלך הסמים הרנן רייס שהם התמודדו מולו בפרקים הקודמים.

מהיר ועצבני 10 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Fast X – 2023

הביקורת שלי

את הסדרה של הסרטים של מהיר ועצבני אהבתי לראות כבר מהסרט הראשון שיצא אי שם לפני יותר מ20 שנה בתחילת המילניום. הסדרה שעוקבת אחרי המשפחה של דום, שכולם אוהבים לנהוג במכוניות מרוץ משתכללת עם השנים, היו בה סרטים טובים יותר או טובים פחות, אבל תמיד נשאר איזה חיבור למשהו גדול יותר, המשפחה, וזה המוטיב שמלווה את הסרטים לכל אורך הדרך. הפעם הנבל התורן הוא ממשפחת פשע אחרת שבאחד הפרקים הקודמים – הפרק החמישי, שבו טורטו וכל החבר’ה נפתרים ממנו והבן שלו יוצא למסע נקמה בטורטו ומשפחתו.
אז חוץ מהשחקנים המוכרים מהפרקים הקודמים, והבלחות של פנים מוכרות פה ושם, מצטרף אל הליהוק גם ג’יסון מומואה בתור הנבל, והוא מגלם אותו בצורה די טפשית בהתחלה עד שמתישהו באמצע הסרט הצופה מבין שזה לא טיפשי אלא פסיכי, ואז הסרט הופך להיות ברמה אחרת לגמרי וזה ממש טוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם משווים את הסרט מהיר ועצבני 10 לסרטים האחרים בסדרה אז הוא מתברג אי שם בין הסרטים באמצע, כי הוא לא מעולה ממש כמו הראשון, אבל הוא ממש לא גרוע כמו השטויות שהיו באחרון או בשני והשלישי. בקיצור אי שם באמצע אבל לקראת הסוף שלו הייתי מדרג אותו אפילו יותר גבוה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מהיר ועצבני 10 הוא סרט פעולה טוב, עם שחקנים טובים ועם מלא אקשן.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version