סרטים לצפייה ישירה

פאוור ריינג’רס: מאז ולתמיד

הסרט פאוור ריינג’רס: מאז ולתמיד הוא בעצם סרט קצר של קצת פחות משעה והוא סרט פעולה הרפתקאות גיבורי על של חברת נטפליקס שמספר על הפאוור ריינג’רס הותיקים שעומדים הפעם פנים אל פנים עם איום מוכר מהעבר שלהם. הם נמצאים בעיצומו של משבר עולמי, והם נקראים שוב להיות הגיבורים שיצילו את העולם כשהעולם צריך אותם.

פאוור ריינג’רס: מאז ולתמיד לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always – 2023

הביקורת שלי

את הסרט פאוור ריינג’רס: מאז ולתמיד ראיתי בעיקר בגלל הנוסטלגיה שלו, כי בתור ילד לא ממש צפיתי בפאוור ריינג’רס אבל היו לי דמויות אקשן שלהם, ותמיד אהבתי נינג’ות, אז כשהוא יצא שמחתי לצפות בו. הסיפור שלהם כאילו מתחיל מהאמצע, וזה בעצם מרגיש כמו עוד פרק בסדרה שלהם או משהו כזה. בתור אחד שדווקא צפה בסרט האחרון שיצא משנת 2017 שמביא את הדור החדש שלהם ודי נהניתי ממנו, אז היה מעניין לראות את החברה הותיקים חוזרים לפעולה.
בסרט הפאוור ריינג’רס נלחמים בריטה רפלוסה אויבתם משכבר הימים שרוצה להשתלט על העולם, והם נאלצים להתמודד עם עצם זה שהם כבר לא מה שהיו פעם, ומזמנים את כל מי שהם מוצאים מהחבורה כדי שיעזור להלחם באיום הנוכחי.
אז חוץ מזה שאין כאן בניית דמויות כי בעצם כבר מכירים את החבורה, ושזה מרגיש שזה עוד פרק בסדרה, זה היה דווקא די נחמד עם כל השטויות והגאדג’טים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט פאוור ריינג’רס: מאז ולתמיד צריך להשוות לסרטים הישנים ולהגיד שהוא מרגיש מחובר טוב לסדרה אבל אם משווים לסרט פאוור ריינג’ר משנת 2017 שבו מביאים את הדור החדש ולדעתי הרבה יותר מותאם לעידן המודרני אז אני חושב שהסרט הקצר הנוכחי פחות טוב.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט פאוור ריינג’רס: מאז ולתמיד הוא חמוד, כיפי, מתאים במיוחד לאוהבי הסדרה.
ציון 5

Exit mobile version