סרטים לצפייה ישירה

ג’ון וויק 4

הסרט ג’ון וויק 4 הוא סרט פעולה פשע מתח למבוגרים והוא ההמשך של סדרת הסרטים של ג’ון וויק. הסרט מספר על ג’ון וויק שמוצא את הדרך להביס את השולחן הגבוה כדי שהוא יוכל סוף סוף לחיות בשלווה מחוץ לחיים של שכיר החרב שהוא היה. אבל לפני שהוא יכול להרוויח את החופש שלו, ג’ון וויק חייב להתמודד מול אויב חדש עם בריתות חזקות ברחבי העולם וכוחות שהופכים חברים ותיקים לאויבים.

ג’ון וויק 4 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: John Wick: Chapter 4 – 2023

הביקורת שלי

את הסרט ג’ון וויק 4 חיכתי כבר לראות הרבה זמן, נראה לי שכל מי שעקב אחרי הסרטים המטורפים האלו של קיאנו ריבס חיכה לסרט שבעצם מסיים את סדרת הסרטים הענקיים האלו של הדמות האדירה של ג’ון וויק. הסרטים כולם מספקים הצצה אל עולם של רוצחים ושכירי חרב שבהם יש קודים וחוקים משלהם והם לא מתערבבים עם העולם הרגיל. לרוצחים יש כמה קודים מיוחדים וגם צוותים מיוחדים שמטפלים בכל הקשור לזה שלא יראו את העולם שלהם מבחוץ, אבל כל הדברים האלו משתנים בשביל ג’ון וויק שבוחר לפרוש מהחיים האלו ולחיות בשלווה עם אשתו. בסרט הראשון הוא נאלץ לחזור חזרה בשביל לנקום, ובשני הוא משלם חוב על פי החוקים של הקוד, בשלישי הוא מתעמת אל מול הארגון ונאלץ לברוח ועכשיו סוף סוף הוא יוצא למסע הנקמה האחרון שלו בארגון כדי שישחררו אותו מחובותיו ומהחוקים של החיים כשכיר חרב. עד כאן העלילה.
זהו אחד הסרטים המפוצצים בקרבות, יריות, מרדפים, פיצוצים, ועוד יריות, ועוד קרבות ועוד ועוד, כמעט ואין בו שנייה עם שקט וגם באלו נראה שגורל העולם יושב על כתפיו של ג’ון וויק שהשחקן קיאנו ריבס מגלם את דמותו כל כך חזק. הסרט מלווה בפסקול שיושב ממש טוב על העלילה ובכמה סצנות צילומים מהממות של הלחימה של ג’ון וויק בכל אלו שבאים להרוג אותו וזה מטורף.
לקראת הצפייה בסרט עשיתי צפייה חוזרת בסרטים הראשונים וזה בהחלט היה שווה את זה. אבל אם אתם רוצים לעשות קיצור דרך אז יש ביוטיוב כל מיני אנשים שמספקים “ריקאפ” קצר ומתומצת על זה. ואני ממש ממליץ לעשות את זה לפני הצפייה כדי להתחבר לדמות של ג’ון וויק ולזכור כל מיני אנקדוטות מהסרטים הקודמים.
בסרט הזה מופיעים כל מיני דמויות מהפרקים הקודמים אבל גם חדשים עם שחקנים כמו סקוט אדקינס המעולה, ודוני יאן האדיר שנותנים הצגה מעולה, וצריך גם להזכיר את השחקן המנוח לאנס רדיק שנפטר ממש לפני צאתו של הסרט לאקרנים. מי שאוהב סרטי פעולה שכאלו זה סרט פשוט מעולה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט ג’ון וויק 4 צריך להשוות לסרטים הקודמים בסדרה ולהגיד שהוא בהחלט הטוב מכולם, וסוגר את הסדרה מעולה, אבל גם להגיד שאין בו את הרגש שהיה בראשון, לא את הסיפור מהשני, ולא את התפתחות המתח מהשלישי, הוא פשוט לוקח את הכל וסוגר פינות של הסיפור בצורה מהירה וחסרת מעצורים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ג’ון וויק 4 הוא אחד מסרטי הפעולה הגדולים ביותר שסוגר סיפור עלילה של כמעט עשור בצורה משובחת.
ציון 8.5 (אני בדרך כלל לא נותן ציונים בחצאים אבל במקרה הזה זה התבקש בשבילי)

Exit mobile version