סרטים לצפייה ישירה

רנפילד

הסרט רנפילד הוא סרט קומדיה פנטזיה אימה למבוגרים שמספר על בחור צעיר בשם רנפילד, שלפני כמה עשרות שנים הפך להיות העוזר שהוא בעצם גם האסיר של הרוזן דרקולה. רנפילד חי ביחד עם דרקולה בבית משוגעים במשך עשרות שנים, והוא מייחל לחיים הרחק מהרוזן, מהדרישות המשונות שלו ומכל שפיכות הדמים שמגיעה איתן.

רנפילד לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Renfield – 2023

הביקורת שלי

הסרט רנפילד הוא סרט על דרקולה, מה שאומר הרבה דברים למי שמכיר את דמותו של דרקולה שמגולמת בסרט הזה על ידי ניקולס קייג’ הגדול. אבל הדמות הראשית היא דווקא לא דרקולה אלא בחור צעיר בשם רנפילד שהופך להיות העוזר ויד ימינו של דרקולה לאורך הדורות והוא זה שבעצם מספק לו את “הסחורה”. רנפילד הוא בחור טוב, הוא לא ממש רוצה להתעסק עם דרקולה אבל בעל כורחו הוא נאלץ לשלם בעזרה הזו למי שטיפח אותו לאורך עשרות השנים שהם ביחד.
רנפילד רוצה לחיות בעולם שלנו, והוא מנסה לעשות טוב מהמקום שבו הוא נמצא, אבל דרקולה שלא יכול לצאת בשעות האור כדי שלא ישרף, מגלה שרנפילד לא ממש עושה את מה שמבקשים ממנו ומשם הכל מתדרדר.
הסרט בעיקרו מזוויע, מדמם, ממש ברוטלי, מצמרר ומעורר פלצות, וקייג’ במלוא יכולותיו הפסיכיות מגלם דמות מטורפת של הרוזן דרקולה. נקודת האור היחידה לדעתי היא שיש בסרט הזה גם הרבה אקשן ולא רק התעסקות באימה ובגועל.

בהשוואה לסרטים אחרים

בסרט רנפילד יש קצת מכל מיני סרטים אחרים כמו קיל ביל, עם דמיון לסקוט פילגרים נגד העולם, וזה הופך לשילוב מסמר שיער לחלוטין.

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי הסרט רנפילד הוא אכזרי, ברוטלי ומלא אקשן, אימה וזוועות משולבים יחדיו
ציון 6.

Exit mobile version