סרטים לצפייה ישירה

דלת הקסמים

הסרט דלת הקסמים הוא סרט פנטזיה הרפתקאות קומדיה לכל המשפחה שמספר על בחור צעיר בשם פול קרפנטר שגר בעיר הגדולה אבל לא מצליח למצוא עבודה יציבה ומשמעותית עד שיום אחד הוא הופך למתמחה בחברה מסתורית בלונדון עם מעסיקים לא שגרתיים, כולל מנכ”ל שרוצה לשבש את העולם הקסום העתיק בשיטות ארגוניות מודרניות.

דלת הקסמים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Portable Door – 2023

הביקורת שלי

את הסרט דלת הקסמים (לא יודע מה השם של הסרט בעברית אז המצאתי לו משהו שהיה נראה לי שמתאים) ראיתי באיזה טריילר קטן וחמוד אבל לא היה ברור לי אם זה יהיה סתם סרט טפשי או לא משמעותי או שהוא יהיה ברמה טובה, אז חיכיתי קצת כדי לראות מה יהיה הדירוג שלו באתר IMDB ורק אז החלטתי לצפות בו. הסרט מספר על בחור צעיר שגר בלונדון ומחפש עבודה משמעותית אבל הוא לא ממש מתאים לעבודות רגילות במיוחד, עד שיום אחד “במקרה” הוא מגיע אל סוכנות סודית שמחפשת להעסיק עובדים חדשים. במהלך תקופת ההתמחות שלו הוא נתקל בקסמים, כשפים, כל מיני דלתות קסומות, וגם מפלצות מעולמות הפנטזיה והוא נדרש להתמודד איתם במסע שאליו הוא יוצא שמלא הרפתקאות ולגמרי מגניב.
זה כיף מידי פעם לצפות בסרטים שלא ברור מה ואיך הם יהיו, ובמיוחד עם פרצוים לא מוכרים, אולי חוץ מכריסטוף ואלץ שראיתי אותו בעוד כל מיני מקומות, וסם ניל שמוכר מכל מיני, ועוד סרט שמתרחש בלונדון עם הקסם המיוחד שיש לה. אז הייתה חוויה כיפית ולגמרי מגניבה עם סיפור קסום וחמוד ועם שטויות כיפיות בדרך, וגם סיפור רומנטיקה קיצ’י.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט דלת הקסמים אפשר להשוות קצת לסרט אבק כוכבים (Stardust) משנת 2007 המקסים והנפלא שכתב ניל גיימן והביצוע שלו הוא הרפתקאה מקסימה ורומנטית רק שהוא היה עמוס ומפוצץ בשמות גדולים וגם היה הרבה יותר שלם מבחינה סיפורית וכאן פחות.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט דלת הקסמים הוא סרט פנטזיה חמוד וכיפי, עם סיפור טוב, הרבה קסם וגם רומנטיקה.
ציון 7.

Exit mobile version