סרטים לצפייה ישירה

שומרי הגלקסיה 3

הסרט שומרי הגלקסיה 3 הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה מדע בדיוני ביקום הקולנועי של מארוול והוא מספר על ההמשך של קורותיהם של שומרי הגלקסיה אחרי שני הסרטים הראשונים והספיישל של שומרי הגלקסיה, בסרט הנוכחי הדמות של סטאר-לורד – פיטר קוויל ממשיך להתאבל על גאמורה, אבל הוא נאלץ לגייס את הצוות שלו כדי להגן על היקום פעם נוספת והפעם בידי החברה אורגוקורפ שמשם הגיע רוקט.

זהו הסרט ה33 ביקום הקולנועי של מארוול והוא חלק מהשלב החמישי של היקום.
שומרי הגלקסיה 3 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Guardians of the Galaxy Vol. 3 – 2023

הביקורת שלי

את הסרט שומרי הגלקסיה 3 ממש ממש רציתי לראות, כי השלב החמישי של הMCU הוא לא טוב כמו הקודמים שלו, ולמרות שאהבתי את הסרטים האחרים, עדיין שומרי הגלקסיה הוא אמור להיות יותר כיפי, יותר מצחיק, ועם איכויות נוספות שאין בסרטים האחרים. אני אמנם אוהב יותר את דמותם של קפטן אמריקה ושל ת’ור, אבל שומרי הגלקסיה בהחלט נותנים חוויה אחרת.
הסיפור ממשיך אחרי הספיישל של שומרי הגלקסיה שהוסיף כמה דברים חשובים לעלילה, והוא מביא איתו אופרת חלל מעולה ומשובחת עם סיפור עלילה מצוין, עם סצנות קרבות מלאות פיצוצים, עם המון דמויות מגניבות ומדע בדיוני מופלא וכשזה מתווסף לסיפור העצום של הMCU זו חוויה אדירה.
הדמויות של שומרי הגלקסיה ומביוחד קוויל ורוקט מקבלות כאן המון עומק נוסף, וגרוט כמובן ממשיך להראות כל מיני דברים חדשים שהוא יכול לעשות, ואיתם שאר הדמויות המעולות והקומיות שמוסיפות המון איכויות לסרטים של שומרי הגלקסיה. וזה פשוט כיף צרוף.
לדעתי זהו אחד מהסרטים הטובים ביותר של מארוול!

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט שומרי הגלקסיה 3 צריך להשוות לסרטים אחרים של שומרי הגלקסיה ולהגיד שנכון שהראשון היה חדש ומפתיע והשני היה טוב, והספיישל היה מיוחד, השלישי עולה על כולם ומספק כיף והנאה לאורך כולו.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי הסרט שומרי הגלקסיה 3 הוא אחד מהסרטים הטובים ביותר של מארוול והוא אופרת חלל אדירה בהמון מובנים.
ציון 8.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version