סרטים לצפייה ישירה

האחים סופר מריו – הסרט

הסרט האחים סופר מריו – הסרט הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה של חברת נינטנדו שמבוסס על משחק הקונסולה סופר מריו משנות ה80-90 של המאה הקודמת. הסרט מספר על שרברב מברוקלין בשם מריו שמוצא את עצמו בממלכת הפטריות הקסומה עם נסיכה בשם אפרסק ופטרייה בשם טואד וכדי למצוא את אחיו של מריו, לואיג’י, הוא יוצא למסע חיפושים ועל הדרך הוא גם צריך להציל את העולם ממפלצת אכזרית נושפת אש בשם באוזר.

האחים סופר מריו – הסרט לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Super Mario Bros. Movie – 2023

הביקורת שלי

את הסרט האחים סופר מריו – הסרט רציתי לראות כשראיתי פרומו שלו בקולנוע לפני כמה חודשים, הוא קודם כל עשה רושם מלהיב ומרהיב וגם בתור יליד המאה הקודמת העביר בי גל נוסטלגיה מצמרר. החלטתי לצפות בו בלי הילדים שלי כי קודם כל אני בכל מקרה מעדיף לצפות בסרטים קודם ודבר שני יש לי הרגשה שהם לא יתחברו לסרט הזה כמוני בכל מקרה.
אז הצפייה בו אכן הייתה כיפית ומגניבה ונוסטלגית עד מאוד, וממש חיכיתי לראות מה יקרה בכל מיני חלקים של הסרט ואיך הם יעשו כל מיני דברים מהמשחק. ובתור אחד שראה את הסרט הלייב אקשן של האחים מריו ונהנה ממנו אי אז בשנות ה90′ זו בהחלט הייתה חוויה מתקנת לצפות בו עכשיו.
הסרט הוא סרט הרפתקאות ובצד הזה שלו הוא ממש מעולה, ויש בו סיפור מצוין על מריו שיוצא להציל את אח שלו כששניהם נתקעים בממלכה קסומה, אבל מריו לא יודע אל מול מי הוא עומד ומה הסיכונים שיהיו לפניו ובכל זאת הוא מוכן להקריב את הכל כדי לנסות ולהציל את אח שלו לואיג’י. מריו מגיע אל ממלכת הפטריות ופוגש בנסיכה ומשם העלילה מתגלגלת בין המון עולמות, מלא אקשן והרפתקאות, מלא דמויות מגניבות מהמשחק ועוד המון דברים טובים… וגם פס הקול מוצלח, אז זה שילוב מנצח.
אני לא אכביר במילים על הליהוק של ג’ק בלאק אבל רק אגיד שזה אכן היה מגניב כמו שהביקורות אומרות.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט האחים סופר מריו – הסרט אני חושב שצריך להשוות לסרט דומה בשם ראלף ההורס ולהגיד שלדעתי שני הסרטים הם מעולים ומביאים סיפור מהעולם הדיגיטאלי בצורה מגניבה ביותר.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט האחים סופר מריו – הסרט הוא סרט הרפתקאות מצוין, לכל המשפחה עם המון דברים טובים וחומר ויזואלי מרהיב ומהפנט.
ציון 8.

Exit mobile version