סרטים לצפייה ישירה

מבצע פורצ’ן: תרגיל מלחמה

הסרט מבצע פורצ’ן: תרגיל מלחמה הוא סרט פעולה קומדיה מתח למבוגרים של הבמאי גאי ריצ’י והוא מספר על סוכן מיוחד בשם אורסון פורצ’ן שיש לו צוות סוכנים מיוחדים שאיתו הוא עובד שהם צריכים לגייס לאחת המשימות שלהם אחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בהוליווד כדי לעזור להם במשימה סמויה כאשר מכירת טכנולוגיית נשק חדשה קטלנית מאיימת לשבש את סדרי העולם.

הסרט הזה היה אמור לצאת בתקופת הקורונה אבל נדחה כמה פעמים עד שסוף סוף יצא בשנת 2023.
מבצע פורצ’ן: תרגיל מלחמה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Operation Fortune: Ruse de Guerre – 2023

הביקורת שלי

את הסרט מבצע פורצ’ן: תרגיל מלחמה רציתי כבר לראות לפני יותר משנה כשהוא היה אמור לצאת לאקרנים אבל היציאה שלו נדחתה כמה פעמים עד שהוא סוף סוף יצא. אני אוהב את ג’ייסון סטיית’האם לדעתי הוא אחד משחקני הפעולה הגדולים בכל הזמנים וכל סרט שלו מביא איתו אומנות לחימה מופלאה ופשוט נפלא לראות אותו, אז נכון שהוא בדרך כלל מגלם את אותה הדמות, והאמת שזה ממש מרגיש כאילו כל הסרטים שלו מחוברים יחד וזה כאילו כולם מאותו היקום הקולנועי, כמו סוכן מיוחד אמיתי וזה ממש מגניב.
הסרט הנוכחי גם הוא משלב בתוכו המון קטעי אקשן מעולים עם סטיית’האם שמציג יכולות פיזיות מופלאות.
הסיפור עוקב אחרי קבוצה של סוכנים מיוחדים שלטובת המשימה שלהם לתפוס נשק קטלני לפני שהוא מגיע לידיים לא טובות, ולשם כך הם חייבים להעזר בשחקן קולנוע ג’וש הארטנט שמגלם דמות של שחקן קולנוע ובזכותו הם מקבלים כרטיס כניסה להגיע קרוב אל הפושעים.
אגב בסרט משחק גם יו גרנט שלאחרונה מופיע בהרבה סרטים בתור הדמות של הפושע הראשי, ואמנם לדעתי זה לא מתאים לו, אבל הוא לפחות עושה את זה לא רע בכלל. אז זה גם מוסיף לסרט.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מבצע פורצ’ן: תרגיל מלחמה צריך להשוות לסרטים אחרים של ג’ייסון סטיית’האם ולהגיד שכמו בסרטיו האחרים הוא מגלם את דמותו של סוכן חשאי וזה הולם אותו כמו כפפה ליד והוא עושה את זה בסטייל מעולה, וכך גם כאן.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מבצע פורצ’ן: תרגיל מלחמה הוא סרט פעולה משובח למבוגרים עם נגיעות קומדיה ומתח.
ציון 7.

Exit mobile version