סרטים לצפייה ישירה

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים

הסרט מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה שמספר על גנב מקסים ונחמד שיוצא לרודף אחרי הרפתקאות וביחד עם החבורה שלו שמורכבת מכל מיני מחפשי הרפתקאה כמוהו הם יוצאים למסע אפי בחיפוש אחרי כלי קסום אבוד, אבל הדברים כמובן משתבשים בצורה מסוכנת כשהם פוגשים בדרכם כל מיני אנשים שרוצים את חפצי הכוח לעצמם.

מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves – 2023

הביקורת שלי

את הסרט מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים רציתי לראות מהשנייה שידעתי שהוא אולך לצאת, בתור חובב פנטזיה מושבע, ובתור חובב מבוכים ודרקונים ממש רציתי לראות איך ייצרו את העלילה המדהימה של התסריט לכדי סרט בתקופה שלנו. וגם בחירת שחקנים מצויינת לגילום הדמויות עוד יותר עוררה התרגשות. וכמובן הצפייה בטריילרים המקדימים הוסיפה לציפייה.
ובניגוד לאימרה כגודל הציפיות כך גודל האכזבות, הסרט הזה מצליח להתרומם ובגדול, הוא מביא הרפתקאה מופלאה, עם סיפור מצוין, עם דמויות מגניבות, עם מלא אקשן, עם הרפתקאה מלאה וגדושה כל טוב, ועם צחוקים, משפחה, חברים, תפניות בעלילה ומלא מלא קסמים מגניבים, הסרט הזה הוא כיפי ומהנה מאוד!
איזה כיף לראות את מישל רודריגז המעולה בתפקיד לוחמת מהוללת ואת כריס פיין בתור הדמות הראשית. ואת כולם. פשוט כיף גדול.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים חייבים להשוות לסרטים או צריך לומר לניסיונות הקודמים של הבאת עולם משחקי התפקידים למדיה הקולנועית שכשלו או כשלו בגדול, ולהגיד שהסרט הזה הוא פשוט טוב.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים הוא סרט פעולה, הרפתקאות, פנטזיה עם נגיעות קומיות שמביא את העטרה לעולם של מבוכים ודרקונים, ובגדול. מחכה לבאים…
ציון 8

Exit mobile version