סרטים לצפייה ישירה

בת המלך

הסרט בת המלך הוא סרט פעולה הרפתקאות לכל המשפחה שמספר על בת ים צעירה שמחפשת את דרכה בתקופה של המאה ה-17 כשהמלך לואי ה-14 יצא למסע חיפושים אחרי אפשרות להיות בן אלמוות וזה מוביל אותו ללכוד ולגנוב את כוח החיים של בתולת ים, וכשהוא מוצא בת ים צעירה ותופס אותה הוא מבין שהסוד שלו התגלה כהבת הממזרה שלו מגלה אותה בשבי.

בת המלך לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The King’s Daughter – 2022

הביקורת שלי

את הסרט בת המלך ראיתי לפני שראיתי את הדירוג שלו ובאתי אליו כאילו נקי, והאמת שדי נהניתי ממנו למרות שבדיעבד הוא לא קיבל כאלו ביקורות טובות. הסיפור הוא סיפור פנטזיה על המלך לואי ה-14 שהיה אחד המלכים החזקים באירופה והרים את צרפת ממקום של בעיות בממלכה ליציבות במשטר שלו, והוא מלך 72 שנים !!!
המלך לואי ה-14 לקראת זקנותו מבין שהוא הולך למות והוא מחפש אחרי פתרון קסום כדי להיות בין אלמוות. הוא מגלה שבני ובנות ים יש להם חיים ארוכים והוא תופס לעצמו בת ים צעירה אשר מתגלה על ידי בתו הממזרה, וכשהוא מביא אותה לארמון הוא צריך לשמור ולהגן על הסוד.
התפאורה של התקופה ממש מוצלחת והסיפור לא רע וגם הביצוע לא נורא, אבל היה חסר לסרט הזה משהו קצת יותר שלם ומלא, עם יותר עומק ויותר חיבור לדמויות ואולי גם יותר עלילה שבונה את הסיפור ופחות להגיע לנקודות מפתח בסיפור.
הדמות של לואי ה-14 מגולמת בידיו של פירס ברוסנן והוא עושה את זה לא רע, אבל גם לא ואוו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט בת המלך הוא סרט פנטזיה עם סיפור טוב לכל המשפחה.
ציון 6.

Exit mobile version