סרטים לצפייה ישירה

חיות הפלא: הסודות של דמבלדור

הסרט חיות הפלא: הסודות של דמבלדור הוא סרט הרפתקאות פנטזיה והוא השלישי בסדרה של חיות הפלא מהעולם של הארי פוטר והוא מספר על פרופסור אלבוס דמבלדור בצעירותו שהוא חייב לסייע לניוט סקמנדר חוקר חיות הפלא המפוזר ולשותפיו בזמן שגרינדלוולד מתחיל להוביל צבא כדי לחסל את כל המוגלגים.

חיות הפלא: הסודות של דמבלדור לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore – 2022

הביקורת שלי

את הסרט חיות הפלא: הסודות של דמבלדור רציתי לראות מהרגע שידעתי שהוא הולך לצאת אבל לקח לי זמן להגיע אליו, זהו הסרט השלישי של סדרת הבת של הארי פוטר חיות הפלא והוא מביא את המשך הישיר לסיפור מהחלקים הקודמים, הפעם יש הרבה יותר דרמה, ורגשות, ויש בו דגש יותר על הפן הבין-אישי ולרעתו של הסרט יש בו הרבה פחות על הסיפור של חיות פלא. לדעתי זה התפספס כי נראה לי שכל הפואנטה של הסדרה הזו היא להציג את חיות הפלא, לא? גם היו יותר קטעים איטיים מידי שגם זה הוריד הממנאה של הצפייה בו, אבל לא נורא, נחכה אולי לסרטים הבאים בסדרה ונראה מה הם יביאו איתם…

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט חיות הפלא: הסודות של דמבלדור צריך להשוות לסרטים האחרים של חיות הפלא ולהגיד שהוא פחות טוב מהם והוא מציג פחות את החיות עצמן ויותר את הסיפור של ניוט הדמות של הגיבור מהסרטים הקודמים, שזה גם בסדר אבל לא לשם זה התכנסנו הרי.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט חיות הפלא: הסודות של דמבלדור הוא סרט הרפתקאות טוב, עם סיפור המשך טוב ועם המון קסם.
ציון 6.

Exit mobile version