סרטים לצפייה ישירה

הכל לגמרי

הסרט הכל לגמרי הוא סרט קומדיה הרפתקאות מדע בדיוני למבוגרים שמספר על אדם בריטי רגיל, נחמד ונעים שהחיים שלו מאוד רגילים שחי עם כלב בדירה קטנה בלונדון ומלמד בבית ספר יסודי, עד שיום אחד קבוצה של חייזרים אגואיסטיים מגיעה אל מרחב החלל של כדור הארץ ומעניקה לו את הכוח לעשות הכל, כניסוי. לראות מה טיבם של בני האדם והאם כדאי להשאיר אותם או להשמיד אותם לגמרי.

הכל לגמרי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Absolutely Anything – 2015

הביקורת שלי

את הסרט הכל לגמרי (תרגום סימולנטי שלי) ראיתי בעמוד פייסבוק של קהילה על סרטים ששמו קטע קצר ממנו בדף והכנסתי אותו לרשימת הצפייה שלי. הערב רציתי לראות משהו קומי וזה מה שעלה בגורל. ואיזו חוויה כיפית זו הייתה. הסיפור על אדם שמקבל כוחות אלוהיים לעשות כל מה שירצה והוא נבחן על זה מופיע כבר בהמון מקומות, כבר החל מתרבויות קדומות ועד ימינו במדיה הויזואלית והקולנועית והוא תמיד מביא איתו דברים מצחיקים ביחד עם דברים רציניים.
כשראיתי שסיימון פג משחק בתקפיד הראשי זה דווקא הוסיף לרצון שלי לצפות בו כי הוא מופיע בהרבה סרטי קומדיה שלמרות שאני לא אוהב את הז’אנר במיוחד, דווקא השרטים שלו יש בהם יותר נגיעה של מדע בדיוני והם ממש מגניבים.
ביחד עם קייט בקינסייל המדהימה הם עושים סרט קומדיה חמוד לחלוטין עם הרבה מסרים ערכיים וגם צחוקים לא רעים בכלל. יש בו גם הרבה שטויות אבל הן משרתות מטרה של אתנחתא קומית וזה בסדר.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הכל לגמרי אני משווה קצת לסרט ברוס הגדול מכולם משנת 2003 עם ג’ים קארי המגניב לחלוטין שבו אדם מקבל מאלוהים וחות אלוהיים כדי לבחון מה הוא יעשה איתם, והסרט ממש חמוד. אז אמנם ברוס הגדול מכולם עשוי טוב יותר, אבל הסרט הנוכחי גם חמוד.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הכל לגמרי הוא מגניב, קומי, עם רעיונות ערכיים טובים, למבוגרים.
ציון 7.

Exit mobile version