סרטים לצפייה ישירה

רוח רפאים בבית

הסרט רוח רפאים בבית הוא סרט הרפתקאות קומדיה פנטזיה של חברת נטפליקס שמספר על משפחה שעוברת לגור בבית ישן בשכונה ומוצאת בו רוח רפאים בשם ארנסט שרודפת את ביתם החדש והופכת את המשפחה לסנסציה של מדיה חברתית בן לילה. אבל כאשר קווין הבן הצעיר וארנסט רוח הרפאים חוקרים את תעלומת עברו של ארנסט, הם הופכים למטרה של ה-CIA.

רוח רפאים בבית לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: We Have a Ghost – 2023

הביקורת שלי

על הסרט רוח רפאים בבית (תרגום סימולטני) לא שמעתי לפני שראיתי שהוא כבר יצא, אני יודע שאני כותב את זה כמעט על כל סרט של נטפליקס אבל באמת, למה שלא יפיצו את הטריילר קצת לפני כדי שהצופים שמחכים לסרטים טובים ידעו מה הולך לצאת? לא ברור לי הדבר הזה, זה גם קצת נוגד את ההגיון, לא?
הסרט מספר על משפחה עם שני ילדים בוגרים שעוברים לגור בשכונה חדשה שבה יש בית ישן עזוב וכשהם נכנסים אליו לגור בו הם מגלים למה הוא עזוב, כי גרה בו רוח רפאים שעד היום תמיד הפחידה את כל האלו שרצו לגור בבית הזה ולכן הוא נשאר עזוב. המשפחה החדשה היא משפחה מודרנית מהעולם שלנו היום ורוח רפאים זה לא הדבר שכי קריפי שהם ראו והם לא ממש מתרגשים מזה, במיוחד לא הילד הצעיר שדווקא מוצא את ארנסט הרוח כחבר והוא רוצה לעזור לו. אבל האבא רוצה להרוויח מהסיפור והוא מפרסם את ארנסט באינטרנט בשביל הפרסום וקטיפת רווחים על חשבונו. אבל הכל מסתבך כשמגיעה סוכנת CIA שמינו אותה במיוחד לחקור את האירוע.
סרט חמוד וקטן אבל עם סיפור מגניב וכיפי, שיש בו גם קצת אימה, הרבה צחוקים, סיפור אנושי עם רגש ודמויות טובות. ביחד עם CGI איכותי יחסית זה בהחלט נראה טוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט רוח רפאים בבית אפשר להשוות לסרטי רוחות אחרים מהתקופה שלנו כמו מכסחי השדים ולהגיד שהסרט הזה מפתיע באיכות שלו וברמה שלו והוא לטעמי בהחלט בין הטובים בסרטי הרוחות שראיתי.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט רוח רפאים בבית הוא סרט מגניב, כיפי, מהנה, עם סיפור טוב.
ציון 7.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version