סרטים לצפייה ישירה

שהאזאם! 2: זעם האלים

הסרט שהאזאם! 2: זעם האלים הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה גיבורי על של חברת הקומיקס DC והוא מספר את הסמשך הרפתקאותיו של הדמות של שהאזאם מהסרט הראשון הלא הוא הנער בילי בטסון המתבגר שכבר עוד מעט מגיע לבגרותו, שהוא הופך לאלטר אגו גיבור העל הבוגר שלו, שהאזאם. הפעם האו עומד במבחן אל מול כוחותיהן של אלות מהמיתולוגיה היוונית ונאלץ להתמודד עם כוחות מעל ומעבר ליכולותיו כפי שהוא יודע.

זהו הסרט השני בסדרת הסרטים של שהאזאם והוא הסרט הארבעה עשר בסרטי היקום הקולנועי של חברת DC.
שהאזאם! 2: זעם האלים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Shazam! Fury of the Gods – 2023

הביקורת שלי

את הסרט שהאזאם! 2: זעם האלים רציתי לראות בעקבות זה שנהניתי מהסרט הראשון של הדמות שלו. וכששמעתי שהוא הולך לצאת השתדלתי מאוד שלא לצפות בטריילרים כי אני חושב שבדרך כלל זה עושה ספויילרים לסרט עצמו, ובכל זאת היו כמה טיזרים שכן ראיתי. הסרט ממשיך עם קו העלילה של הסרט הקודם והפעם הוא מפגיש את שהאזאם עם אלות מהמיתולוגיה היוונית שמגיעות לעולם שלנו כדי למצוא את מקל העוצמה שדרכו שהאזאם קיבל את הכוחות שלו, והן מביאות איתן כאוס שניתח על בני האדם ועל העיר פילדלפיה שבה מתגוררת המשפחה המאמצת של בילי בטסון.
הסיפור ממשיך טוב, והכיף ממשיך להיות ברמה גבוהה, יש בסרט הזה קצת פחות צחוקים טיפשיים למרות שהוא עדיין שומר על טפשות יתרה, ועם זאת יש בו קצת יותר בגרות ונראעה שהסרט מכוון אל קהל קצת בוגר יותר עם הבדיחות שלו, וזה גם די מסתדר עם העלילה שבו הנערים התבגרו בכמה שנים מאז הסרט הקודם.
אל הסרט מצטרפות שתי אלילות הקולנוע הלן מירין ולוסי ליו המעולות שמגלמות את בנותיו של אטלס הטיטאן, וזה ממש מוסיף נדבך טוב לסיפור, ועם המון כישוף וקסם אישי שנודף מכולם, הסרט הזה ממש מהנה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט שהאזאם! 2: זעם האלים צריך להשוות לסרט הראשון של שהאזאם ולהגיד שאני חושב שהוא עומד ברמתו של הראשון מה שבדרך כלל לא קורה עם סרטים ממשיכים וזה דווקא היה לא רע בכלל.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט שהאזאם! 2: זעם האלים הוא סרט הרפתקאות גיבורי על מוצלח ומהנה עם המון דברים טובים.
ציון 7.

Exit mobile version