סרטים לצפייה ישירה

השיחוק

הסרט השיחוק הוא סרט קומדיה דרמה ספורט למבוגרים של חברת נטפליקס שמספר על מגלה כשרונות של הNBA ושל כדורסל בכלל שקצת נזרק לצדדים בגלל כמה בחירות לא טובות בעברו, והוא רוצה לעשות את הקאמבאק שלו ולשם כך הוא נוסע לטייל בעולם והוא מגלה שחקן כדור-רחוב פנומנלי בספרד ורואה בו את הסיכוי וההזדמנות שלו לחזור לNBA בתור מגלה כשרונות.

השיחוק לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Hustle – 2022

הביקורת שלי

הסרט השיחוק הוא סרט של נטפליקס ולכן לא שמעתי עליו יותר מידי זמן מראש ולא היה לי ממש זמן “לחכות” לסרט, אבל כששמעתי שהוא יוצא ושמעתי שאדם סנדלר בתפקיד הראשי דווקא הייתה לי התנגדות אליו, כי אני לא מתחבר להומור של סנדלר במיוחד, ואני גם לא אוהב את הדמיות המטומטמות שהוא מגלם בדרך כלל, אבל מכיון שלסנדלר יש עבר טוב עם דמויות מעולם הספרוט אז החלטתי בכל זאת לתת לו צ’אנס. כשהתחלתי קצת לחקור על הסרט גיליתי עליו כמה ביקורות שסיכמו את ההופעה של סנדלר באחת הטובות שלו בחייו ומהיותר רציניות אז בכלל זה התאים לי לכל מה שכתבתי לעיל.
סנדלר אכן משחק נהדר, וזה ממש מרגיש שהוא קצת התבגר מכל השטויות שלו והטון הרגיל שבו הוא משתמש בדרך כלל בדמויות שהוא מגלם, וזה דווקא עושה לסרט טוב מבחינתי.
הסיפור הוא סיפור די בנאלי של דרמות ספורט על שחקן עם כשרון אבל הוא מבוגר/צעיר/זקן/צולע/מטומטם מידי והוא לא התקבל לקבוצות שנחשבות רציניות עד שמגיע מישהו שמגלה אותו ומנסה להפוך בשבילו עולמות כדי שיקבלו אותו לליגות הגבוהות מאותו ענף הספורט. והסרט הזה הוא כמובן לא שונה מדרמות שכאלו, אבל הוא דווקא מרגיש לא מיותר, הוא מרגיש כמו משהו אחר, כמו סיפור סינדרלה אמיתי, למרות שככל שידיעתי משגת הסרט הזה לא מבוסס על סיפור אמיתי וזה נראה טוב על המסך.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט השיחוק אפשר להשוות לסרטים אחרים בספורט כמו למאמן קרטר, הזדמות שנייה שמספרים סיפור דומה אבל היו טובים ממנו לדעתי, ואם משווים את סנדלר לעצמו כמו בסרט משחק מכור אז אמנם שם הוא מגלם שחקן פוטובול ולא מגלה כשרונות אבל אז הוא השתמש בשטויות שלו לטובה וכאן הוא פשוט משחק יותר בוגר.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט השיחוק הוא דרמת ספורט מעולה עם קטעי כדורסל טובים ועם משחק רציני מאדם סנדלר השטותניק.
ציון 7

Exit mobile version